تعبیر خواب ابن سیرین – خواب راه رفتن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب راه رفتن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن راه رفتن و دویدن و دویدن در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب راه رفتن در خواب

تفسیر یک چشم انداز [المشي و الهرولة و الركض] ابن سیرین در خواب:

هر کس خود را در خواب ببیند که صاف راه می رود، خواب نیکو است و ممکن است دلالت بر آن داشته باشد که به دنبال احکام اسلام است و خیر و برکت خواهد داشت.

اگر در خواب ببیند که در بازار راه می رود، خواب دلالت بر آن دارد که وصیتی در دست دارد و اگر شایسته وصیت باشد به خاطر فرموده خداوند متعال دارد: { پول این رسول غذا می خورد و در بازارها قدم می زند}.

اگر خواب ببیند که پابرهنه راه می رود، بیانگر حسن نیت و رفع غم اوست. و غیر از این گفته شد: این خواب، دلالت بر نگرانی زن یا طلاق او دارد.

و قصد راه رفتن در خواب دلالت بر خضوع و خضوع در برابر خداوند دارد، به سبب فرموده حق تعالی: «وَ أَنْ أَنْتُکُمْ تَرْکُونَ»

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که پشت سر او راه می رود، خواب بیانگر آن است که از امری که بدان جهت و عمل شده است روی گردان است.

و هر که در خواب ببیند که بر یکی از اعضای خود – مانند شکم و دست و پشت و مانند آن – راه می رود. تعبیر آن به سبب امری بود که بین او و کسی که در تعبیر آن عضو به او نسبت داده می‌شود و آن امر خیر یا شر است، بر حسب زیاد شدن خواب و آنچه در بیداری است.

در مورد دویدن در هر مکان، در خواب نشانه پیروزی و پیروزی بر دشمن است.

و دویدن بر حیوان یا بر دو پا در خواب، بیانگر سرعت طلبی او و رهایی و امنیت هراسان است، به قول موسی، چنانکه خداوند متعال در قرآن به او فرمود: « هنگامی که از تو ترسیدم از تو فرار کرد} مگر اینکه فرار او برای فرار از خدای متعال یا از فرشته مرگ باشد، پس تعبیر خواب متفاوت است.

و گفته شد: دویدن بر حیوان یا روی دو پا در خواب است، نشانه لغزش در تعقیب دنیاست.

تعبیر خواب و دیدن دویدن و دویدن و راه رفتن در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا