تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خواب آلودگی و خواب در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب یا دیدن خواب آلودگی، خواب، دراز کشیدن، مستعد، بیدار شدن از خواب، دراز کشیدن یا چرت زدن، به پهلو خوابیدن، دراز کشیدن و مانند آن، در خواب یا در خواب. رویا.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خواب آلودگی و خواب در خواب

تفسیر یک چشم انداز [النعاس و النوم و الاستيقاظ و الرقاد و نحوه] ابن سیرین در خواب:

خواب‌آلودگی در خواب امنیت است، زیرا خداوند متعال می‌فرماید: «هر گاه خواب بر تو غلبه کرد، از آن در امان خواهی بود».

خوابیدن در خواب ممکن است بیانگر غفلت باشد و پیامبر صلی الله علیه و آله به مردم می فرماید: {الناس خفتن، و چون بمیرند بیدار می شوند} و در دعا آمده است: {ما را بیدار کن. از خواب غافلان

و هر کس در خواب ببیند که به پشت خوابیده است، فرمانش قوی می شود و دنیا برای او پذیرفته می شود زیرا زمین تکیه گاه محکمی است. و اگر در خواب ببیند که به پشت خوابیده و دهانش باز است و قرص های نان از دهانش بیرون می آید، خواب نشان می دهد که روزی او کم می شود و دیگران از آن بهره می برند.

اگر در خواب ببیند که دراز کشیده است، خواب بیانگر این است که از پول خود می رود، یا نشان می دهد که قوای او ضعیف می شود، یا بیانگر آن است که از آنچه در اطرافش می گذرد آگاه نیست. و اینکه اگر با این خصوصیت بخوابد صورتش را روی زمین می گذارد و نمی داند پشت سرش چیست. و غیر از این گفته شد: قرانی گفت: خوابیدن به شکم در خواب بیانگر خیر و پیروزی بر زمین و مالی و خانواده و فرزندان است.

توجه یا بیدار شدن از خواب نشان دهنده سلامت جسم و بدن یا حرکت و میل است.

به پشت خوابیدن در خواب نشان دهنده حواس پرتی است و ممکن است بیانگر غیر آن باشد، مانند پوچی و تمام شدن کار، یا اگر ببیند که مورد حمد و ثنای خداوند متعال قرار گرفت، بیانگر رفع غم و اندوه باشد.

و خوابیدن به پهلو در خواب نشان دهنده شنیدن خبر است.

هر کس در خواب ببیند که زیر درختان خوابیده است، خواب بیانگر آن است که نسل و فرزندان خود را زیاد می کند.

تعبیر خواب و دیدن خواب آلودگی و خواب و دراز کشیدن و بیداری و مانند آن در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا