تعبیر خواب ابن سیرین – خواب قیچی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن قیچی یا قیچی در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب قیچی در خواب

تفسیر یک چشم انداز [المقص] ابن سیرین در خواب:

[1]قرض دهنده: قیچی که جامه یا چیز دیگر را قرض می دهد. آنها دو وام دهنده هستند.

و وام دهنده[1] در خواب تعبیر به تهمت زن یا واسطه بین مردم می شود. هر که در خواب ببیند که قیچی در دست دارد، خواب دلالت بر آن دارد که در نزاع به قاضی نیاز دارد – یا به مردی نیاز دارد که میان دو مخالف میانجی کند. گفته شد که چنین خوابی بیانگر آن است که مادر بیننده خواب برادری به دنیا خواهد آورد.

و گفته شد: قیچی در خواب، پسری است که بین مردم آشتی می کند. و اما دیدن قیچی که از آسمان بر روی شخص یا مکانی می افتد، این در تعبیر قابل قبول نیست، اگر کسی که بر او افتاده مریض بوده – در حال بیداری – یا اینکه محل افتادن قیچی بیماری همه گیر بوده است – در حال بیداری. .

قیروانی گفت: هر که در خواب ببیند که قیچی در دست دارد، اگر پسری داشته باشد، دیگری نزد او می آید و اگر مجرد باشد، ازدواج می کند.

و اما کسی که در خواب ببیند پشم یا موی پوست یا پشت حیوانی را می تراشد، خواب بیانگر آن است که در کاری که مربوط به گفتار است، مانند مو یا مانند آن، یا جمع آوری می کند. پول با کاری که با داس و چاقویش انجام می دهد.

اما اگر در خواب ببیند که با قیچی ریش مردم را می‌برد و با آن لباس‌هایشان را می‌تراشد، خواب نشان می‌دهد که از مردم غیبت می‌کند یا از آبروی مردم می‌گوید، چنان که شاعر می‌گوید:

انگار آرواره هایت قیچی بود* و فلانی از آن فلانی وام می گیرد

تعبیر خواب و دیدن قیچی یا قیچی در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا