تعبیر خواب ابن سیرین – کتاب رویایی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن کتاب و روزنامه و نوشتن و خواندن و کاغذ و علم و مانند آن در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – کتاب رویایی در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الكتاب و الصحيفة و الكتابة و القراءة و العلم و الورق] ابن سیرین در خواب:

و هر کس در خواب ببیند که در روزنامه می نویسد، خواب نشان می دهد که ارثی به او خواهد رسید، خداوند متعال فرمود: {همانا این در روزنامه های اولیه طومارهای ابراهیم و موسی است.

و کتاب در خواب به زور تعبیر می شود، پس هر که در خواب ببیند کتابی در دست دارد، خواب دلالت بر قوت یافتن او دارد، به سبب فرموده خداوند متعال: {ای یحیی کتاب را با قوت بگیر. }.

و کتاب در خواب دلالت بر خیر معروف دارد، اگر دیده شد که چاپ شد – و مفتوح – و اگر مهر شد – و بسته شد – دلالت بر خیر پنهان دارد.

و اگر دیده شود که کتاب در دست پسر یا دختر بوده است، دلالت بر مژده و آسودگی دارد. اگر کتاب در دست زنی دیده شد، خواب بیانگر شادی است. و گفته شد: اگر ديده شد كه كتاب چاپ شده در دست زن محجبه است، خواب حاكى از خفاى خوب است با امرى كه احتياط در آن باشد، وحشيگرى، زيرا آن نيز دلالت بر خير دارد، مگر آن كه خوب یک موضوع وحشی وجود دارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که کتابهایی را در دستش تا کرده است، ممکن است خواب نشان دهنده وفات حیات باشد.خداوند متعال فرمود: {در روزی که آسمان را به صورت کتاب تا شده برای کتابها می چینیم} .

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که از امام کتابی گرفته است، خواب بیانگر آن است که اگر اهلیت داشته باشد، برکت یا حجتی به دست می آورد.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که کتاب مهر و موم شده ای را به شخصی داده، ولی آن را به او برگرداند، خواب به تاجر دلالت می کند که در تجارت خود زیان می کند، و دلالت بر آن یکی دارد. که فرمانده لشکر است که در جنگ خود شکست خورده است و به نامزد و در شرف ازدواج نشان می دهد که ازدواج او تمام نمی شود.

و دیدن کتاب به دست راست – در دست راست – حکایت از خیر دارد و به بین او و نزاعگر – در حال بیداری – نیز دلالت می کند که این سخن به او می رسد – گویا راست می گوید – و به غایب و مسافر نشان می دهد که سالم به نزد خانواده خود باز می گردد و به دلواپسان و کسانی که آسانی کار و تسهیل امور بر او سخت بوده است، اشاره می کند.

و رؤیت گرفتن کتاب با سوگند، این همه در تفسیر خوب است.

اگر در خواب ببیند که کتابش را در دست چپ به او داده اند، خواب بیانگر آن است که از کاری که کرده است پشیمان است.

و هر کس در خواب ببیند که کتابی از شخصی در دست راست گرفته است، خواب نشان می دهد که چیزی با ارزش و از نیکوترین چیزها می گیرد.

و کتاب در خواب تعبیر به خبر است و مهر بر کتاب حکایت از تحقق خبر دارد.

اگر در خواب غیر مسلمانی را ببیند که گویی قرآن یا کتاب عربی در دست دارد، خواب، دلالت بر پریشانی یا پریشانی و پریشانی دارد. همین طور اگر مؤمنی در خواب ببیند که کتاب فارسی در دست دارد، خواب بیانگر پریشانی است. و گفته شد: اگر کسی در خواب ببیند که روزنامه ای به او داده اند و کاغذی بر آن بیابد، دلالت بر زنی دیوانه دارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که کتابی می نویسد، خواب بیانگر آن است که در حال حرام است، خداوند متعال فرمود: {پس وای بر آنان از آنچه دستشان نوشته و وای بر آنان بر آنان. آنچه کسب می کنند}.

و هر کس در خواب خود ببیند که به روزنامه ای نگاه کرده و آنچه در آن است نخوانده است، خواب نشانگر ارثی است که به دست می آورد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که کتابی را پاره می کند، خواب نشان می دهد که غم و اندوه برطرف می شود و بلاها و بلاها از او برطرف می شود و خیر به دست می آورد.

و هر کس در خواب ببیند که با کتاب مهر و موم شده نزد او آمده است، خواب نشان می دهد که تسلیم پادشاه است، زیرا بلقیس تسلیم سلیمان علیه السلام شد که کتاب مهر و موم شده ای را به سوی او افکند. این کتاب دلیل ورود او به اسلام بود.

و هر کس در خواب ببیند آیه ای از قرآن بر پیراهنش نوشته شده است، خواب نشان می دهد که او مردی است که به قرآن پایبند است.

نوشتن با دست چپ در خواب برای تعبیر خوب نیست و ممکن است نشان دهنده گمراهی باشد یا ممکن است به کسی که در خواب خود را با دست چپ می نویسد نشان دهد که شاعر می شود – اگر از جمله نباشد. کسانی که در بیداری با دست چپ می نویسند.

گفته شد: نوشتن در خواب در اصل به حیله تعبیر می شود و نویسنده به تقلب تعبیر می شود.

و اگر در خواب ببیند که می نویسد و خطش ضعیف است، خواب نشان می دهد که حیله بر مردم را ترک می کند و توبه می کند.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از مرکب می نویسد، به سرعت ازدواج می کند و اگر مرکب برای او نباشد، با زن زنا می کند.

و هر کس در خواب ببیند که صورت روزنامه می خواند، خواب نشان می دهد که ارثی به او می رسد و اگر ببیند پشت آن را خوانده است، خواب نشان می دهد که بر او قرض جمع می شود. .

اگر در خواب ببیند که کتابی می‌خواند و در خواندن آن مهارت دارد، خواب بیانگر آن است که اگر اهلیت آن را داشته باشد، امری را بر عهده دارد، یا اگر تاجر باشد، تجارت می‌کند. میزان ولایت یا تجارت به اندازه مهارت او در خواندن است.

اگر در خواب ببیند که کتابی از خود می‌خواند، خواب بیانگر آن است که از گناهانش به درگاه خداوند توبه می‌کند، به خاطر فرموده خداوند متعال: «و برای ما نیکی در دنیا و آخرت بنویس».

هر کس در خواب ببیند که چکی بر آن نوشته شده است، خواب بیانگر آن است که حکم به حجامت می کنند.

اگر در خواب ببیند که در مجلسی شعر می خواند – و در آن از خدا خبری نیست – دلالت بر حکمتی دارد که به نفاق گرایش دارد.

اگر در خواب ببیند که کتابی بر او نوشته شده و نداند چه چیزی در آن کتاب است، خواب بیانگر تکلیفی است که خداوند بر او واجب کرده است در حالی که در آن مردد است، به سبب فرموده خداوند متعال: {و ما برای ایشان در آن نوشتیم}.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که کاتبی بر او می نویسد، و کاتب را می شناسد، خواب دلالت بر این دارد که کاتب او را فریب می دهد یا او را گمراه می کند، خداوند متعال فرمود: {برای او نوشته شده است که هر که آن را تصاحب کند، او را گمراه می کند.}

و كاتب در خواب به مرد تدبير تعبير مي شود و كاتب در خواب نيز ممكن است رجوع به حجام كننده يا به مساح يا به شخم زن باشد پس قلم براي شخم زن مانند سوزني است كه با آن. سوراخ می کند و مرکب مانند چسب است و قلم برای حجامت مانند چاقویی است که با آن مهار می کند و مرکب مانند خون است و قلم برای شخم مانند ریلی است که شخم می زند و مرکب مانند دانه است. معلوم است که در خواب تعبیر به قرائنی که در بیداری است مراد کدام است. هر که در خواب ببیند که در خواب با کاتبی مجهول تصادف کرده است، تعبیر خواب به حال صاحب آن در بیداری و نیز به زیاد شدن خواب است مانند آن که می گوید دیدم. گویا از کنار کاتبی گذشتم و او دو یا سه کتاب به من داد و به من یا به من بدهکار بود و از او گرفتم و رفتم اگر خواست دمپایی و صندل یا کفش بخرد. هنگامی که بیدار بود آن یا چیزی شبیه به این صورت است، آن است و اگر به کاشت یا شخم علاقه داشت و از شخم چیزی نیاز داشت، آن است و اگر چیزی از آن نیست. سپس خواب نشان می دهد که خبری به او می رسد یا چیزهایی به او می رسد.

کتاب های تا شده در خواب خبرهای پنهان را نشان می دهند و کتاب های منتشر شده حکایت از اخبار قابل مشاهده در خواب دارند.

و نویسنده – در بیداری – اگر در خواب ببیند که سواد ندارد و خوب نمی نویسد، خواب دلالت بر فقر یا ناتوانی دارد.

و اگر بی سواد را ببیند – در بیداری – اگر در خواب ببیند که گویا خوب می نویسد، خواب دلالت بر تنگی دارد و خداوند متعال دلیلی به او الهام می کند که از ناراحتی خود خلاص شود.

گفته شد: و اما کاتب در خواب تعبیر به حجامت می شود (کسی که حجامت می کند قلمش را به چاقوی جراحی و مرکب را به خون تعبیر می کنند). شاید کاتب در خواب به گاوآهن اشاره کرده باشد که قلم او بر سکته او و مرکب او (یعنی مرکب او) به کاشتن اشاره دارد. کتاب تا شده در خواب بیانگر خبر پنهان است و کتاب منتشر شده (یا باز) در خواب، بیانگر خبر معروف است.

و گفته شد: پاره شدن کتاب در خواب، بیانگر از بین رفتن غم و اندوه است.

و گفته شد: علم در خواب، دلالت بر تماس با برخی از اعلی است، پس هر که در خواب ببیند که گویی علم کسب کرده است، خواب دلالت بر آن دارد که با بلندی ازدواج می کند، زیرا فرمود: «علیه السلام: من شهر علم هستم و علی دروازه آن است.

و گفته شد: در خواب دید که تجارتی جامع زده است.

وراق: فروشنده یا سازنده کاغذ.

گفته شد: کاغذبازی در خواب را مرد متقلب تعبیر می کند.

تعبیر خواب و دیدن نوشته و کتاب و روزنامه و خواندن و علم و کاغذ و مانند آن در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا