تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گردن بند در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن گردنبند در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گردن بند در خواب

تفسیر یک چشم انداز [القلادة] ابن سیرین در خواب:

[1]گردن بند: نوعی جواهر است که برای تزئین استفاده می شود.

گردن بند[1] و گردن بند مخصوص زنان و جمال و زینت و فضیلت آنان است و برای زنان در خواب ستوده است که ببینند یکی از آن دو را پوشیده اند.

گردن بند برای زن دلالت بر زینت و شادی دارد و یا نشان دهنده فرزندی از یک شوهر معمولی – از جواهر – است. مروارید و زیل، زیرا خواب نشان می دهد که با شوهری عالی رتبه ازدواج می کند و از او دو دختر به دنیا می آورد و پیدا می کند. تحقق او در او

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که گردن بندى از طلا و مروارید و یاقوت بر اوست، به کار مسلمانان گماشته مى شود یا امانتى بر عهده مى گیرد.

و گفته شد: گردن بند در خواب مخصوص مردان است، اگر با آن سکه های نقره باشد، دلیل بر ازدواج با زن زیباست و یاقوت و جوهر در گردنبند، نشانه خوبی است. و زیبایی – همسر -. و اگر گردن بند از نقره و جواهر بود و گردن بند به دولت منسوب بود، رؤیت حاکی از آن است که در شادی و مالی به او حکم می دهند و اگر گردن بند از آهن باشد، حکم به استحکام دارد. و اگر گردنبند از صفر باشد – مس – نشانگر حالتی است که با آن مال دنیا را به دست می آورد و اگر از مهره باشد نشان دهنده حالتی در ضعف و ضعف است. همینطور تعبیر دیدن گردن بند در خواب اگر منسوب به زن باشد، گویا بالذات است، زن زیبا و بلند مرتبه است و اگر از مهره باشد، دلالت بر آن دارد. همسر پایین

گفته شد: گردنبند زنان نشان دهنده مالی است که شوهرش به او سپرده است.

برخی از آنان گفتند: زینتی که زنان در خواب به گردن خود می آویزند در آنان به شوهر و فرزندانشان دلالت می کند، زیرا همانطور که این زینت زن را در آغوش می گیرد، شوهر و فرزند نیز چنین می کنند. در مورد مردان نیز چنین بینشی حکایت از حیله گری در آنها یا پیچیدگی یک امر دارد و آن نه به خاطر ذات، بلکه به دلیل ظاهر است.

و گفته شد: اگر گردن بند از ماده باشد، در خواب بر قرآن و ایمان و علم دلالت دارد.

تعبیر خواب و دیدن گردنبند در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا