تعبیر خواب ابن سیرین – خواب انگشتر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن انگشتر در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب انگشتر در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الخاتم] ابن سیرین در خواب:

انگشتر در خواب دلالت بر چیزی است که او دارد، گویی دلالت بر خانه ای دارد که او مالک و ساکن آن است و انگشتر انگشتر در تعبیر مانند درب خانه است. حلقه در خواب نشان دهنده زنی است که او با او ازدواج خواهد کرد.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که انگشتری به او داده اند یا به او داده اند، یا در خواب ببیند که انگشتری خریده است، خواب نشان می دهد که صاحب اختیار یا پادشاهی می شود، اگر او شایسته اوست، زیرا ملک سلیمان علیه السلام در حلقه او بود.

و اگر در خواب ببیند که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم انگشتری به او داده است، خواب نشانه علم اوست و همینطور اگر در خواب ببیند که عالمی دارد. به او انگشتری می دهند، خواب نشان می دهد که او در حال کسب دانش است. و اگر مردى در خواب عابد زاهدى را ببيند كه گويى خداى تعالى انگشترى به او داده است، خواب ستوده است و حكايت از ايمنى از سوى خداى تعالى از بدى به هنگام خاتمه دارد.

و گرفتن انگشتر از خدای سبحان برای عابد زاهد ممکن است در صورت کامل شدن ختم از خداوند متعال از شر در امان باشد. و آن را از پیامبر صلی الله علیه و آله و یا از عالمی به نشانه کسب علم گرفت و این همه انگشتر نقره بود.

انگشتر نقره در خواب در تعبیر مرد و زن ستوده است و انگشتر طلا برای مردان در خواب تعبیر آن ستودنی نیست و نیکو نیست و برای زنان ستوده است زیرا برای آنها زینت و زینت است. همین طور انگشتر از آهن است که در تعبیر ستودنی نیست زیرا زینت اهل آتش است و انگشتر از مس است و همینطور به دلیل کلمه جینکس در نام آن و انگشترهای جن ساخته شده از آن، از هر بدی به خدا پناه می بریم.

و گفته شد: انگشتر در خواب ممکن است دلالت بر فرزند و زن (زن) یا خانه باشد یا دلالت بر خرید خانه، خرید حیوان، ازدواج زن، آمدن کند. طفل یا تحصیل مال یا قیمومت در صورتی که مستحق آن باشد اگر انگشتر از طلا باشد برای مرد است و خلاف آن را نشان می دهد و در انگشتر طلا برای مرد خیری نیست. لباس خود را در خواب می بیند. و گفته شد: انگشتر از طلا است، اگر لوب داشته باشد، نشانگر جدیت شخص و سخت کوشی و اقبال اوست.

و گفته شد: اگر کسى در خواب ببیند که انگشترى آهنى به دست دارد، خواب بیانگر آن است که پس از کار سخت، خوب مى شود.

و گفته شد: انگشترهای باز که در آن پرکننده است – و حکاکی و تزیین یا زینت – دلالت بر فریب دارد زیرا چیزی در آنها نهفته است و گفته شد: این گونه انگشترها ممکن است بر خلاف آن دلالت کند، مانند رسیدن به مطلوب یا. به دست آوردن سود بزرگ، و در مورد حلقه های توخالی جامد – که آنها را زینت و بدون تزئینات – آنها همیشه خوب است.

انگشترهایی که از عاج یا شاخ ساخته شده اند، برای زنان ستودنی است.

خشت الخاتم: گلی از ماده معینی که حروف – کتابها – را با آن مهر می کردند. و نتیجه: گلی که با آن سر ظروف – یا بطری ها – را ببندند تا مدت طولانی تری حفظ کنند، و نتیجه نیز مومی است که کتاب – یا نامه – با آن مهر شده است.

گفته شد: انگشتر در خواب به مقام یا پادشاه بزرگ تعبیر می شود و انگشتر در انگشتر تعبیر اصل آن است و لوبی که در انگشتر است تعبیر آبروی آن و مهر تعبیر به اجبار است. فرمان او گفته شد: انگشتر در خواب دلالت بر آنچه امر و نهی می کند و حکاکی بر انگشتر دلالت بر خواسته و مهر بر تنفیذ امر و حصول مطلوب یا حصول مالی است. هر کس در خواب ببیند که شخصیت پادشاه نقش بسته است، خواب بیانگر آن است که اگر صلاحیت انجام آن را داشته باشد، از اختیار خود می گیرد.

و هر کس در خواب ببیند که انگشتر نقره بر او نهاده و انگشتر آن را در هر کجا که بخواهد بزند، خواب نشان می دهد که به او مبتلا می شود.

[1]وی در پایان خاطرنشان کرد: انگشتر زدن به انگشت، و در حدیث علی رضی الله عنه می فرماید: پیامبر صلی الله علیه و آله از مهر بر طلا نهی کرده است.

و هر که در خواب ببیند که مُهر شده است[1] با مهر خلیفه و او از بنی هاشم یا از عرب بود، خواب دلالت بر آن دارد که امر بزرگی به دست می آورد و اگر در بیرون چنین دیدی ببیند، خواب نشان می دهد که حکم باطل می گیرد.

و هر کس در خواب ببیند که انگشتری پیدا کرده است، خواب دلالت بر آن دارد که از طرف عجم مالی خواهد داشت، یا خواب نشان می دهد که برای او فرزندی به دنیا می آید، یا خواب، دلالت بر آن دارد که او ازدواج خواهد کرد

[2]حرکت کن حرکت کن.

و اگر در خواب کسى را ببیند که صاحب اختیار است، گویا حلقه انگشتر او باز شده است[2] – یعنی گویی در حال حرکت است – خواب حکایت از آن داشت که نزدیک است از اقتدار منزوی شود.

اگر در خواب ببیند که انگشترش افتاده است، خواب بیانگر آن است که مقداری از پولش از بین رفته و یا برای پسرش اتفاق بدی می افتد.

هر کس در خواب ببیند که انگشترش را از او ربوده اند و او را ولیعهد کرده اند – در بیداری – خواب بر عزل او از ولایت و خروج از سلطنت او است یا شاید خواب نشانگر طلاق همسرش است. . اگر زنی در خواب ببیند که انگشتر او را از او ربوده اند، خواب برای او خوب نیست، زیرا ممکن است بیانگر اتفاق بدی برای شوهر یا یکی از بستگان او باشد.

و گفته شد: اگر انسان در خواب انگشتر را ببندد، بیانگر آن است که چیزی که در تعبیر به انگشتر نسبت داده می شود، برای او تجدید می شود.

و اگر کسى را ببیند که صاحب اختیار است، اگر در خواب ببیند که حلقه انگشتر شکسته و از بین رفته و لبه آن باقى مانده است، خواب بیانگر آن است که حجّت او از بین مى رود، ولى نام و یاد و جمالش بر او مى ماند. به او.

و انگشتری که در خواب از طلا ساخته شده در خواب برای مردان مکروه شمرده می شود که در خواب ببینند که آن را بر سر دارد، زیرا ممکن است به سلطان یا پادشاه نشان دهد که به سلطنت خود خیانت می کند یا در گله خود ظلم می کند.

و گفته شد: انگشتر در خواب از آهن است، زیرا سلطان دلالت می کند که سلطانی شجاع است، ولی در ذکر بی اثر است.

و انگشتر سرب در خواب تعبیر به اقتدار و ضعف. و انگشتر دو لبه در خواب به حجیت ظاهری و باطنی تعبیر می شود.

و گفته شد: انگشتر در خواب اگر در تعبير رؤياي او به تجارت نسبت داده شود، بيانگر سودي است كه صاحب آن به دست مي آورد و اگر به علم نسبت داده شود، بيانگر علمي است كه مردم با آن صاحبش را شفا دهند.

و باریک بودن انگشتر در خواب دلالت بر آسایش و آسودگی دارد.

و هر کس در خواب ببیند که انگشتری به عاریه گرفت، خواب دلالت بر مالکیت او دارد و آن چیز دیری نخواهد ماند.

و هر کس در خواب ببیند که انگشتری حکاکی شده یا در اختیار دارد، خواب نشان می دهد که صاحب چیزی می شود که هرگز مالک آن نبوده است، مانند خانه یا حیوانی، یا اینکه با زنی ازدواج می کند، یا اینکه فرزندی برای او به دنیا خواهد آمد.

و اگر در خواب ببیند که انگشتر در بازار فروخته می شود، بیانگر فروش اموال رؤسای مردم است.

اگر در خواب ببیند که آسمان حلقه می‌بارد، خواب بیانگر آن است که در آن سال پسرانی به دنیا می‌آیند.

و انگشتر در خواب، دلالت بر ازدواج دارد، و اگر در خواب ببیند که انگشتر به دست کرده یا انگشتر دارد، خواب دلالت بر آن دارد که ازدواج کند و زن داشته باشد، و گفته شد: اگر انگشتر درست شود. از طلا، این نشان می دهد که زنی که با او ازدواج می کند پول خود را از دست داده است.

مهر: گذاشتن انگشتر روی انگشت.

و اگر در خواب ببیند که انگشتری بر انگشت صورتی خود مهر کرده و سپس آن را از انگشتان دیگر درآورده، خواب نشان می دهد که در چیزی به فساد دعوت می کند. خواب حکایت از خیانت در چیزی داشت.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که انگشتر خود را به درهم یا آرد یا کنجد فروخته است، خواب نشان می دهد که زن خود را با گفتار نیک یا پول ترک می کند.

همچنین گفته شد: انگشتر انگشتر در خواب پسر تعبیر می کند.

[3]پریدوت: سنگ قیمتی شبیه زمرد.

گفته شد: اگر لوب انگشتر از ذات باشد به حجّت با جلال و جلال تعبیر می شود یا مال زیاد با ذکر و جلال. و اگر حلقه از آکوامارین باشد،[3]اگر دلالت بر سلطان دارد، سلطانی است شجاع و با عظمت و نیرومند و اگر دلالت بر پسر دارد پسری خوش اخلاق و عاقل و مؤدب است. اگر انگشتر از مهره باشد به مقام ضعیف و ناسزا تعبیر می شود. و اگر میخک انگشتر از یاقوت کبود سبز باشد، خواب بیانگر آن است که فرزندی مؤمن از او متولد می شود، فرزندی آگاه و فهمیده.

و انگشتری از چوب در خواب تعبیر به زن ریا یا تصرف ریا می شود.

اگر زنی در خواب ببیند که انگشتری به او داده اند، خواب بیانگر آن است که ازدواج می کند یا زایمان می کند.

و هر کس در خواب ببیند که مردی را با انگشتری بر گِل مُهر می‌کند، خواب نشان می‌دهد که مهر برای او از صاحب انگشتر – اگر اهلیت داشته باشند – اختیار می‌گیرد.

و هر کس در خواب ببیند که پادشاه یا سلطانی انگشتر خود را به او داده و او انگشتر خود را بر او نهاده است، خواب بیانگر آن است که در صورت داشتن صلاحیت، صاحب اختیار خواهد شد.

و گفته شد: دیدن فروش انگشتر در خواب، بیانگر آن است که زن – زوجه – ممکن است در سفر یا مانند آن جدا شود.

و گفته شد: و هر کس در خواب ببیند که انگشتری به او داده شده و با آن مهر زده اند، خواب نشان می دهد که چیزی را که مالک آن نبوده است، و آنچه از آن دارد، اگر اهلیت داشته باشد، حجت باشد. آن، یا حیوان، زمین، پول یا مانند آن.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در مسجد یا در نماز یا در راه خدا انگشتری را می زند، اگر با آن چیزی ببیند که دال بر پول است، خواب نشان می دهد که او. گرفتن پول حلال و خرج کردن آن در راه صلاح دین است، هر چند دلیل سلطان باشد.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که انگشتر او را از او ربودند، خواب بیانگر آن است که چیزی را از او می برد.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که حلقه انگشتر او از او رفته است، لوب نشان دهنده مقام کسی است که انگشتر در تعبیر به او منسوب است و از بین رفتن و خروج حلقه انگشتر. نشان دهنده کاهش اعتبار کسی است که انگشتر در تفسیر به او نسبت داده می شود. و نیکویی انگشتر و استواری آن در مقابل آن تعبیر می شود که دلالت بر نیکویی آن است که انگشتر در تفسیر به او نسبت داده می شود.

اگر در خواب ببیند که انگشتر خود را با نیکی نفس از او عطا کرده است، خواب بیانگر آن است که مقداری از آنچه در اوست به نیکی نفس از او بیرون می‌آید.

و گفته شد: هر کس در خواب انگشتر نقره ای در انگشت خود ببیند، با زنی زیبا ازدواج می کند و روزی بسیار نیکو و فراوان می یابد.

جواهرساز: فروشنده یا سازنده جواهرات.

و ضروری در خواب انسان را تعبیر زهد و عبادت می کند. (اگر انسان در خواب ببیند که دگرگونی اساسی است، خواب بیانگر این است که او صاحب مناسک و عبادت است).

چشم اندازها

گفتند مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم انگشتر من شکسته است.

و مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم انگشتری در دست دارم که با آن بر دهان مردان و رحم زنان مهر زده است.

تعبیر خواب و دیدن انگشتر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا