تعبیر خواب ابن سیرین – خواب سطل زباله در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن سطل زباله و زباله در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب سطل زباله در خواب

تفسیر یک چشم انداز [المزبلة و الزبالة] ابن سیرین در خواب:

سیاه چال در خواب دلالت بر دنیا دارد و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آن را هنگام ایستادن بر آن تشبیه کرده است. و کود در خواب نیز ممکن است دلالت بر آب داشته باشد زیرا از خاک زمین است و کود در خواب ممکن است بیانگر پول باشد.

و هر که خود را در خواب ببیند که گویا بر کود است، تعبیر خواب به حال او در بیداری است، پس از نیاز به کسب درآمد می کند. این خواب ممکن است بیانگر این باشد که اگر از او انتظار می رود ارثی به او می رسد یا اینکه پولی را که از دیگران جمع آوری می شود به دست می آورد، زیرا سرگین را دیگران و بدون کسب درآمد او جمع آوری می کنند و سرگین مانند پولی است که از اینجا و اینجا جمع آوری می شود. تقوا و عدم جستجوی زیاد آشفتگی و کثیفی و پلیدی. این خواب ممکن است به فرد مجرد اشاره کند که در حال ازدواج است و این خواب ممکن است نشان دهنده شخصی باشد که صاحب مغازه یا مغازه مغازه و مغازه او است و به زباله دان آورده شود مگر بعد از جارو کشیدن و جارو کشیدن نیز نشان دهنده جریمه است. .

چه بسا دیدن کود در خواب برای پادشاه نشان دهنده خانه پول او و برای قاضی خانه امین و صاحب سپرده او باشد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر سر خاکی می خواند، اگر فرمانروایی باشد از او دور می شود و اگر فقیر باشد فقرش زیاد می شود و زاهد می شود.

تعبیر خواب و دیدن سطل زباله و سرگین یا زباله در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا