تعبیر خواب ابن سیرین – خواب مغازه در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن مغازه یا مغازه در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب مغازه در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الحانوت أو الدكان] ابن سیرین در خواب:

دكان در خواب به هر جايي اشاره دارد كه انسان در دنيا و آخرت از آن منفعت يا منفعت مي برد، مانند باغ يا فندان او – يا فندان كاشت – يا نخل يا درخت يا همسر يا پدر يا مادرش. گفتار عوام به کسانی که مکانی را برای علاقه اختیار کرده اند: (آن را فروشگاه او کن). و هر کس در خواب ببیند که دکانش ویران شده است، تعبیر خواب خوب نیست، زیرا ممکن است بیانگر این باشد که رزقش کم است یا رزقش بر او محال است یا دیدن فروریختن دکان در خواب ممکن است نشان دهنده چیزی ناخوشایند باشد که پدر، مادر یا همسر را تحت تاثیر قرار می دهد.

و هر که در خواب ببیند که در مغازه ای را می شکند، خواب دلالت بر روی گرداندن – ترک آن دارد.

و اگر در خواب ببیند که درهای مغازه ها بسته است، خواب بیانگر زیان داد و ستد یا کسادی کالا و کالا است. اما دیدن درب مغازه هایی که باز بود، نشان می دهد که درهای تجارت و سود به روی آنها باز است.

و گفته شد: اگر مردی در خواب ببیند که تاجر است و در دکانی نشسته و اطراف او مال تاجران است و مانند تاجر است و داد و ستد و امر و نهی می کند – و او در بیداری نیز تاجر بود – پس رویاهایش نشان از رهبری در تجارت او دارد. اگر در بیداری تاجر نباشد و در خواب ببیند که تاجر است و از وسایل تجار مانند ترازو، انار، مرکب یا خودکار در اختیار دارد، خواب ببیند. دلالت بر ثروت و مصون بودن از فقر دارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که تاجر است، مرتبه و مرتبه او بالا می رود و خیر بسیار و روزی وسیع می یابد.

و توشه آور در خواب مردی تعبیر می کند که دنیا را جمع می کند. (اگر شخصی خود را در خواب ببیند که گویی در حال جمع آوری وسایل است، خواب نشان می دهد که او جمع آوری کننده این دنیاست.)

تعبیر خواب و دیدن دکان یا جانوت در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا