تعبیر خواب ابن سیرین – خواب تنور در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن کوره و تنور یا اجاق در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب تنور در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الفرن أو الأتون أو الموقد] ابن سیرین در خواب:

و اما تنور معروف، در خواب نشان دهنده محل زندگی صاحبش و حاصل و عاید اوست، مانند دکان یا فَدَن یا محل دکان او، و آن به خاطر غذایی است که در آن است. در آن پناه گرفته است و آتش نافعی که در آن افروخته می شود و آنچه در آن می بیند از زکات گندم زمینی و حاصل آن و آنچه شامل آسیاب کردن حیوانات و آسیاب گندم و خدمت آن است. کوره معروف ممکن است خود را نشان دهد، پس هر چه خوب یا بد برای آن اتفاق افتاده باشد، یا از زیاده روی یا کمبود، یا از فضای خالی یا ساختمان، بازگشت به آن است.

و اما تنور مجهول در خواب، ممکن است دلالت بر خانه سلطان یا خانه حاکم باشد، زیرا در آن قیود آتش وجود دارد، زیرا آتش در تعبیر مقامی است که ضرر و منفعت دارد.

و اما خمیر و گندمی که از هر مکان و هر خانه ای به نانوایی می آورند، تعبیر به رزق یا ارث و خراج می شود، چنانکه مانند خراج و ارثی است که به خانه سلطان و در خانه حاکم و سپس جمع آوری می شود. آنها را برای رزق و روزی برگردان.

شايد تنور در خواب نيز گوياي بازار باشد، زيرا معيشت آفرينش نيز به سوي آن رانده مي شود و در آن سود و زيان است.

و گفته شد: اگر مریض ببیند، اگر در خواب ببیند که گندم یا جو را به تنور مجهولی که نمی شناسد می فرستد، تعبیر خواب خوب نیست. و اگر در حال بیداری مریض نباشد و همان خواب را ببیند و در بیداری قرض یا جریمه بدهکار باشد، بدهی خود را بپردازد و بپردازد، یا این خواب نشان دهنده این باشد که کالایی را به بازار می فرستد. می بیند که آنچه به تنور می فرستد گندم است، پس از کالایی که به بازار می فرستد سود می برد و اگر آنچه به نانوایی فرستاده جو بود، آنچه به سرمایه اش نزدیک است در آن کالا به او می رسد.

[1]کوره: اجاق بزرگ مانند اجاق حمام، نوعی کوره.

و کوره[1] در خواب تعبیر به شادی و خوشحالی زیاد می شود. هر کس در خواب ببیند که کوره می‌سازد، اگر صلاحیت آن را داشته باشد، اختیار و اختیار پیدا می‌کند وگرنه مهم است.

تعبیر خواب و دیدن کوره و تنور یا اجاق در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا