تعبیر خواب ابن سیرین – دیدن چاه در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن چاه یا چاه در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – دیدن چاه در خواب

تفسیر یک چشم انداز [البئر] ابن سیرین در خواب:

و اما دیدن چاهها در خواب، ممکن است چاه خانه دلالت بر پروردگارش داشته باشد زیرا برای آنها ارزش قائل است، و ممکن است نشانگر همسرش باشد زیرا سطل خود را در آنها می اندازد و برای بیرون آوردن آب در طناب او فرود می آید و او حمل می کند. آب در شکم او است و او زنانه است.

و گفته شد: اگر تعبیر دیدن چاه در خواب به مرد بازگردد، آب چاه به مال و روزی او برمی گردد که به اهل بیت او سخاوتمند است. هر چه آب چاه بیشتر حاکی از فراوانی خیر باشد – تا زمانی که آب جاری نباشد – و آب چاه کمتر نشان دهنده کمبود درآمد یا فقر معیشت باشد. و اگر تعبیر رؤیت چاه به زن برگردد، آب چاه نیز مال اوست یا جنین او باشد.

شايد چاه در خواب نيز دلالت بر خادم يا حيوان باشد.

چه بسا ديدن چاه در خواب دلالت بر منفعتى دارد كه به سبب منفعتى كه به صاحب آن مى رساند، از قبيل فروش آب و مانند آن، به دست مى آورد.

شاید چاه ناشناخته در خواب دلالت بر مسافرت داشته باشد، زیرا سطل هایی از آن می گذرند، می آیند، سفر می کنند و برمی گردند، و این مانند رفت و آمد مسافران است.

شاید چاه ناشناخته دره ها یا جاده ها نشان دهنده بازارهایی بود که هرکس به آن می آمد آنچه را که برایش مقدر شده بود از آن به دست می آورد.

شاید چاهی که در خواب روی دریا نشان داده شده است.

شايد ديدن چاه در خواب بيانگر دستشويي باشد كه در آن كثيفي شسته مي شود.

چاه ممکن است نشانگر مسجدی باشد که نمازگزاران برای وضو گرفتن یا شستن خاک به آنجا می آیند.

شاید دیدن چاه در خواب، بیانگر عالمی باشد که از او علم گرفته می شود. شاید چاه فرج فرج را از نگرانی ها نشان می داد.

شاید چاهی که در فلوات وجود داشت به دلیل تعداد زیاد کسانی که از آنجا عبور می کردند و او را می خواستند، زن زناکار را نشان می داد. شاید چاه نشان دهنده زندان برای آنچه در چاه برای یوسف رخ داد.

و اما کسی که در خواب ببیند که در چاهی مجهول افتاده است، خواب خوب نیست، زیرا ممکن است دلالت بر خیانت و خیانت کند، یا دزدی، یا حبس، یا دخول باشد. خانه یک زناکار، یا ممکن است نشان دهنده ورود اجباری به حمام باشد.

ولى اگر در خواب ببیند که از چاهى مجهول سطلى بیرون کشید و اگر بره داشت – زنش آبستن است – پسرى به او بشارت داده شد به خاطر فرموده خداى تعالى: {پس انداخت. سطلش را داد و گفت: ای مژده، این پسر است.} و اگر کالایی در دریا یا خشکی داشته باشد به او عرضه می کنند یا به او می رسد. و اگر مریض یا مریضی داشت، بیدار شد، نجات یافت، نجات یافت و از بیماری شفا یافت. با اینکه زندانی بود اما از زندان فرار کرد. و اگر مسافری داشت از سفرها می آمد. اگر از اینها نباشد و مجرد باشد ازدواج کند یا از سلطان یا پیرو سلطان یا حاکم طلب کند یا حاجت بخواهد و حاجتش برآورده شود و همه اینها اگر ببیند. که سطلش سالم و پر بیرون آمد، اعراب می گویند: (به ما بگو) یعنی: التماس می کنیم. و اگر از آن نبود، خواب دلالت بر طلب علم و به دست آوردن آن است، و اگر نبود، چاه حکایت از بازار و کار او دارد و از چاه آب می کشد. شاعر نشان می دهد که در کارش چه رزق و چه خیر و چه کسب می کند و مقدار آن همان است که از آب سود می برد – یا به اندازه ای که دید از چاه از آب بیرون آورده است – می گوید:

و تلاش برای رزق و روزی از روی آرزو نیست * بلکه سطل خود را در سطل بیندازید

روز و روز با سیری می آید * با لجن و آب کم می آید

بعضى گفتند: اگر مردى در خواب چاهى ببيند، بيانگر خنده و شادى زن است و اگر زنى در خواب چاهى ببيند، نشانگر مردى است كه خوش اخلاق است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که چاهی در آن حفر کرده است، خواب دلالت بر آن دارد که با زن ثروتمندی ازدواج می کند، ولی با او نوعی تهذیب است، زیرا حفر کردن در تعبیر حیله گری است. .

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که چاهی حفر کرده و از آب آن نوشیده است، خواب بیانگر آن است که مالی می کند، ولی به نحوی که در آن نوعی حیله و حیله است، و آن این است که می بیند که او بود که چاه را حفر کرد و اگر دیگری چاه را حفر کرد و از آب آن نوشید خواب نشان می دهد که به دست کسی که آن چاه را می کند یا به آن پول می زند. دست مسموم کننده اش یا بعد از او.

و گفته شد: اگر در خواب چاهی قدیمی در محلی یا خانه ای یا روستایی ببیند و با طناب و سطل از آن بیرون و ورودی می کشید، خواب دلالت بر وجود دارد. زن یا شوهر زن یا وصی او مردم در امرار معاش از آن بهره می برند و او نیز در آن بهره مند است. ، خداوند متعال فرمود: {و همه با هم به ریسمان خدا چنگ بزنید}.

اگر در خواب ببیند که برای آبیاری باغ خود چاهی حفر می کند، خواب نشان دهنده آمیزش با زنی یا حاملگی او است.

اگر در خواب ببیند که چاهی دارد که سرریز شده تا آب در خانه ها یا خانه وارد شود، خواب بیانگر آن است که به پولی می رسد و برایش مصیبت است.از پول او به اندازه ای که دید. که او را از آب در خانه بیرون آوردند.

هر کس در خواب ببیند که در چاهی افتاده که در آن آب کدر است، خواب نشان می دهد که با مردی ستمکار که به او ستم می کند، سر و کار دارد. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در چاه می افتد، خواب دلالت بر مسافرت دارد. گفته شد: فروریختن چاه در خواب تعبیر آن قابل قبول نیست زیرا ممکن است بیانگر ضرر زن باشد.

و گفته شد: اگر مردى آن را در جاى مجهولى ببيند و آب شيرين داشته باشد، وضع جسمى مرد است و به اندازه آب آراسته و خوش اخلاق و طول عمر دارد. او دید که در آن است.

اگر در خواب ببیند که پاهایش در چاه آویزان است، خواب بیانگر این است که با پول خود علیه او نقشه می کشد.

اگر در خواب ببیند که در چاهی فرود آمد و به نیمی از آن رسید و در آن اذان گفت، خواب بیانگر این است که در سفر است یا در تجارت یا بشارت سود می برد یا اینکه در صورت صلاحیت برای این کار، حکمی به دست خواهد آورد که از حوزه قضایی خود حذف شود.

بعضی از آنان گفتند: هر که در خواب خود چاهی در خانه یا زمین خود ببیند، خواب نشان می دهد که روزی فراوان و آسانی پس از سختی و منفعت به دست می آورد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که به چاه مدفون می زند، خواب دلالت دارد که پولی می زند.

تعبیر خواب و دیدن چاه در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا