تعبیر خواب ابن سیرین – خواب توالت در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب توالت در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن مستراح یا چهارپایه در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب توالت در خواب

تفسیر یک چشم انداز [المبرز أو المرحاض] ابن سیرین در خواب:

[1]المبراز: توالت یا فضای توالت در خانه.

[2]محل استراحت: الکُنیف، سرای باز، یا المبرّز.

[3]المطاموره: جایی که در زمین کنده شده و چیزهایی مانند گندم و مانند آن در آن نهفته است گودال زیرزمینی که غذا در آن دفن شود: یعنی پنهان است.

هایلایتر[1] در خواب بیانگر همسر است. اگر ديده شود كه بدبو نيست، خواب بيانگر حسن روابط زنش است و نظافت او دلالت بر حسن او و وسعتش بيانگر اطاعت از اوست. ولي اگر ديده شود كه تنگ بود و بوي ناخوشايند مي داد و پر از تهمت مي شد و صاحبش جاي نشستن در آن پيدا نمي كرد، خواب بيانگر اختيار زن و بد اخلاقي اوست.

و اگر در خواب ببیند که به مدفوع نظر کرده و در آن خون دیده است، خواب نشان می دهد که در حال حیض نزد همسرش می آید.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که چاه او عمیق است، خواب دلالت بر آن داشت که زن به کارها و وظایف خود آنچنان که باید عمل می کند، گفته می شود: اگر در خواب ببیند که چاه او پر است و او از این نمی ترسید، خواب نشان می داد که همسرش باردار است. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که چاه او پر است و چوبی در دست دارد که در چاه حرکت می کند، نشانگر زن مطلقه است.

و گویند کسى که در خواب دید، گویا او را در سرپناه یا استراحتگاه قرار داده اند[2]خواب بیانگر فریب اوست. و هر کس در خواب ببیند که در پناهگاه یا دستشویی بر او بسته است در حالی که در آن زندانی است، خواب نیکو نیست.

همچنین گفته شد: چاه الکنف نیز بر مدفون دلالت دارد[3] و در فروشگاه و در کیف به دلیل بهانه پول. هر کس در خواب ببیند که آن را تمیز می کند و فضولات موجود در آن را دور می اندازد، خواب بیانگر آن است که چیزهای بدی را که دارد می فروشد یا شاید خواب بیانگر این است که در سفر است و پول خود را در سفر خرج می کند. و اگر در خواب ببیند که آن را خالی یافت و در آن چیزی و عذری نیست، اگر غنی باشد و اگر فقیر باشد یا بدهکار باشد، دلالت بر کمبود آن دارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در آن شیر یا عسل بول می کند، خواب نشان می دهد که از جای حرام نزد همسرش آمده است.

تعبیر خواب و دیدن توالت یا توالت در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا