تعبیر خواب ابن سیرین – خواب درب در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن در در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب درب در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الباب] ابن سیرین در خواب:

در خواب، درهای باز در خواب درهای رزق و روزی است.

و درب خانه در خواب به ارزش های آن خانه تعبیر می شود. اگر در خواب ببیند که در خانه ای افتاده، بیرون کشیده شده، سوخته یا شکسته است، بیانگر نگرانی است که ارزش آن خانه در آن سقوط می کند. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در خانه اش بسیار گشاد شده و بالای دیگ است، دلالت بر این دارد که قومی بدون اجازه وارد آن خانه شدند. شاید ناپدید شدن درب خانه از محل خود در خواب، بیانگر بد اخلاقی صاحب خانه یا عدم حسادت او نسبت به خانواده باشد. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که خانه او دو در است – و در بیداری چنین نبود – خواب دلالت بر بد اخلاقی زن دارد. و انسداد درب خانه در خواب در تعبیر نامطلوب شمرده می شود.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که مرکز خانه او در بسیار کوچکی است، در تعبیر آن مکروه است.

همچنین گفته شد: درهای خانه در خواب به معنای زنان است.

و اگر در خواب ببیند که در خانه خود را طلب می کند و آن را نیافت، خواب دلالت بر آن دارد که در برخی از امور دنیوی خود سرگردان است.

و هر کس در خواب ببیند که از دری وارد شده است، اگر در حال بیداری با هم اختلاف داشت، پیروز است، به سبب فرموده خداوند متعال: {در آن در وارد شوید، و چون در آن وارد شوید، خواهید بود. پیروز}.

اگر در خواب ببیند که در جایی بر حسب تقدیر خود درهایی به روی او گشوده اند، خواه آن مکان معلوم یا مجهول باشد، خواب نشان می دهد که درهای دنیا به روی او باز شده و از آنها به دست می آورد. آن درهایی که به خانه ای در خانه باز می شود، آنچه از دنیای خود به دست می آورد به اهل خانه اش می رسد.

اگر در خواب ببیند که از دری باریک به وسعت بیرون رفته است، بیانگر خروج او از تنگی به فراخی و از اضطراب به آسایش است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در خانه اش مانند دو انگشتر است (در را بکوبند یا بکوبند) خواب دلالت بر این دارد که به دو جان بدهکار است. و اگر در خواب ببیند که حلقه در خود را بیرون کشیده است، خواب دلالت بر این دارد که کاری می کند که بدعت است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که دری را در می زند، خواب دلالت بر مستجاب شدن دعا دارد، زیرا گفتند: (هر که اصرار کند در در بزند، به زودی بر او گشوده می شود). و شاید خواب دلالت بر آن دارد که به چیزی می رسد که خواسته است. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در زد و بر او باز شد، خواب نشان می دهد که زودتر به خواسته اش می رسد.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که از دری تنگ به دری وسیع بیرون آمد، پس این در تعبیرش صالح و ستوده است.

و گفته شد: پرده دری که پاره شود، در تعبیر پذیرفته نیست، زیرا پاره شدن پرده به صاحب آن، دلالت بر آن دارد که هر که آن را پاره کند، صاحب آن پرده را آزار می‌دهد و برای آشکار ساختن آن تلاش می‌کند. ، مگر آن که آن حجاب مجهول باشد، پاره شدن آن حکایت از بقا و ایمنی دارد، زیرا حجاب مجهول به انسان تعبیر می شود و پاره کردن آن نشان دهنده بر هم خوردن آن شر و فرار از آن است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که می خواهد در خانه اش را ببندد، ولی بسته نمی شود، خواب دلالت بر آن دارد که به سبب ناتوانی از کاری که می خواست خودداری می کند.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که از در خانه اش چیز محبوبی به او وارد شده، تعبیر آن را دوست دارد و اگر در خواب ببیند که از در خانه اش چیز ناخوشایندی وارد شده است. خانه، پس تعبیر آن مکروه است، مگر اینکه در خواب ببیند که در به روی او بسته است، پس چرا داخل می شود، زیرا خواب در آن وقت، حکایت از حفظ و نگهبانی – نگهبانی از بدی – دارد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که دری را بست، خواب نشان می دهد که با زنی ازدواج می کند، و اگر دید که در را بسته، آهنی است، بهترین و راحت ترین تعبیر است. .

و گفته شد: بیرون آمدن از درهای تنگ که در خواب به دو چیز متضاد تعبیر شود، چنین رؤیتی به اهل خیر و اهل حق و دین مژده به رستگاری و امان است و به دیگران دلالت دارد. در غیر این صورت، ممکن است نشان دهنده ناراحتی یا بیماری آنها باشد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که درب خانه اش را چیزی پوشانده تا آن را بپوشانی، دچار پریشانی و اندوه می شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که درش از بالا شکسته است، مکروه است که به او برسد، و اگر ببیند که از پایین شکسته است، مکروه است که به همسرش مبتلا شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در خانه اش درهای زیادی به روی او گشوده شده، در هر حال به او روزی و آسایش داده می شود و به خواسته خود می رسد و به مقصود می رسد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر دری نو سوار است، با زن ثروتمند نیکو و زیبا ازدواج می کند و از او رزق و روزی بسیار نیکو و فراوان می گیرد و نصیب او می شود. فرزندان از او اعم از زن و مرد خواهد بود و به خواسته خود می رسد و به هدف خود می رسد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که درش بلند است، از پسرش خیر بسیار به او می رسد.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که درش گشاد است، نزد مردم گشایش می یابد و در دین خود نیکی می یابد و در بدنش خوشبختی می یابد و بر مجادله کنندگان چیره می شود. و خدا داناتر است.

تعبیر خواب و دیدن در در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا