تعبیر خواب ابن سیرین – خواب اتاق در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن حجره در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب اتاق در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الغرفة] ابن سیرین در خواب:

اتاق در خواب بیانگر بلندی است. حجره در خواب، دلالت بر امنیت دارد، چنان که حق تعالی می فرماید: {وَ أَنَّهُمْ فِی الْأَحْبَارِ. حجره در خواب، گویای بهشت ​​است، چنان که حق تعالی می فرماید: {اذا الذین ثواب فی الطاق صبرهم. حجره در خواب نیز بر محراب دلالت دارد، زیرا اعراب به آن می گویند.

هر کس در خواب ببیند که بالای خانه خود اتاقی می سازد، اگر در خواب ببیند که همسرش او را از آن نهی می کند در حالی که از کار او ناراضی است یا گریه می کند یا گویا. او را در جامه ای پیچیدند، سپس خواب نشان می دهد که او را از همسری دیگر به عقد او در می آورد، دید که همسرش خوشبو، زیبا و خندان است، بنای اتاق حکایت از افزایش دنیوی و بلندی او دارد. ساختن یک اتاق در خواب ممکن است نشان دهنده جایگزینی چیزی پستتر با چیزی بالاتر باشد.

و اگر در خواب ببیند که به اتاقی مجهول عروج کرده است، این خواب ستودنی است، زیرا ممکن است مصونیت و بهشت ​​را تعبیر کند و تعبیر به بلندی و بلندی و لذت کند.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که از اتاقی بالا می رود و در صعود گروهی به دنبال او می آیند، خواب بیانگر آن است که در محراب با اقتدار و علم یا امامت بر مجلسی ریاست می کند. .

و گفته شد: اگر مجردی را در خواب ببیند که در اتاقی است، خواب دلالت بر آن دارد که با زنی نیک قد و قامت ازدواج کند.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که دو یا سه یا چند اتاق دارد، خواب بیانگر این است که از آنچه می ترسد در امان است.

و اگر در خواب ببیند که خانه بالا بر سر پایین افتاد و ضرری به او نرساند، خواب دلالت بر غیبت می کند و اگر خواب ببیند که با آن ریزش گرد و خاک شده است خواب. نشان دهنده آمدن فرد غایب است و او پول خواهد داشت.

تعبیر خواب و دیدن اتاق در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا