تعبیر خواب ابن سیرین – رعد و برق در خواب ببینید

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب رعد و یا دیدن رعد در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – رعد و برق در خواب ببینید

تفسیر یک چشم انداز [الرعد] ابن سیرین در خواب:

رعد در خواب ممکن است دلالت بر ضیافت سلطان و رعد او باشد و رعد در خواب ممکن است بیانگر قرارهای نیک و دستورات بزرگ باشد، زیرا فرمان پادشاه ابرها است که برخیزد و نسبت به کسی که برای او فرستاده شده است سخاوت کند. هر کس در خواب رعد و برق آسمان ببیند، این خواب بیانگر دستور سلطان است. اگر در خواب رعد و برق ببیند، کسی که خیرش با باران است (یعنی کارش مربوط به باران است، مانند کشاورز و امثال آن) و مردم در وقت رؤیت به باران نیاز داشتند، خواب می بیند. دلالت بر نیکی و باران یا قرارهای سلطان حسن است، هر چند بیننده خواب از کسانی باشد که باران ضرر می رساند، مانند مسافر، شوینده یا سازنده، یا دروگر، یا کسانی که مسیر خود را می گذرانند تا باران ضرر کند. یا کارشان را خراب می کند، دیدن رعد برایشان نشانه ضرر است و باید احتیاط و احتیاط کنند، مخصوصاً اگر همراه با رعد و برق یا باران تابستانی باشد. رعد همچنین ممکن است هر دو طرف را نشان دهد و دو چیز را بشارت دهد.

و گفته شد: رعد در خواب اگر خورشید برجسته باشد و آسمان در آن وقت صاف باشد و باران همراه آن نباشد، دلالت بر مژده و بشارت مردم آن دیار دارد.یا دبی یا مانند آن. بعضى گفتند: رعد در خواب اگر بدون باران باشد، دلالت بر ترس دارد.

و گفته شد: رعد در خواب برای بدهکار است، بیانگر ادای قرض است، و رعد در خواب برای مریض است، و رعد در خواب برای زندانی، بیانگر رهایی است. مسافر است یا اینکه قصد سفر دارد) و حاکی از طمع ساکن است.

بعضى گفتند: رعد در خواب اگر رعد و برق نباشد، دلالت بر فريب، دروغ يا دروغ دارد، زيرا رعد پس از رعد و برق انتظار مى رود. گفته شد: صدای رعد در خواب بیانگر اختلاف یا مشاجره است. و گفته شد: هر كه در جايي و جايي ابرها را در خواب بشنود، خواب بيانگر آن است كه اهل آن مكان زيان مي بينند، يا ميان آنها دشمني مي شود.

همچنین گفته شد: رعد در خواب، اگر به مقدار معقول باشد، بیانگر منفعت برای اهل آن محل است، اما اگر رعد از حد خود فراتر رود، بر خلاف آن تعبیر می شود.

تعبیر خواب و رؤیت شنیدن رعد در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا