تعبیر خواب ابن سیرین – خواب باران در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب باران در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن باران یا باران در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب باران در خواب

تفسیر یک چشم انداز [المطر أو الأمطار] ابن سیرین در خواب:

باران در خواب بیانگر رحمت و امداد و یاری خداوند است و باران در خواب بیانگر علم و دین و قرآن و حکمت و نیکی است. زیرا حیات آفرینش از آب است و نیکی زمین با آن است.

و باران در خواب بیانگر باروری، رفاه، قیمت ارزان و ثروت است، به ویژه اگر باران مانند شیر، عسل یا قیمه باشد.

و باران در خواب بیانگر مال و رزق است، مخصوصاً اگر باران مانند گندم و جو و خاک بدون خاک و روغن و خرما و کشمش یا مانند آن باشد که دلالت بر معاش و مال دارد.

و اما دیدن باران در خواب که گویا از آتش است یا آتش در آن است یا آب آن داغ است، دلالت بر باد و تگرگ یا ملخ دارد، زیرا خداوند متعال در کتابش فرموده که باران را بر آن نازل کرده است. امّت‌ها عذاب عذاب او را با باران می‌پسندند، چنانکه فرمود: «و ما باران را بر آنان باریدیم، ولی باران بیم‌دهنده‌ها شکست خورد». اگر باران دیده شود که گویی خون است، یا در خارج از زمان خود دیده شود، یا دیده شود که مضر است، یا دیده شود که به زمین یا گیاهان آن آسیب برساند، یا دیده شود که گویا باران بوده است. از مارها، پس خواب خوب نیست، زیرا باران در آن زمان ممکن است نشان دهنده آسیب، بیماری، بیماری یا بی عدالتی توسط یک حاکم باشد. و چه بسا باران در خواب مسافران و کسانی را که حرفه یا صنعتشان در تعطیلات یا حرام در هوای آزاد کار می کنند، دلالت می کند، به خاطر فرموده خداوند متعال: «اگر باران به تو آسیب برساند».

هر کس در خواب ببیند که در کشور یا محله ای باران عام بوده است، خواب بیانگر باروری پس از سختی برای آن مردم در آن دیار است و بیانگر قیمت ارزان است، یا به دلیل بارانی است که دیده یا به خاطر مردم. یا کشتی ها و غیره که غذا می آورند. خواب نیز دلالت بر آسودگی از نگرانی و گرفتاری و بی عدالتی برای آن مردم دارد و آن این است که اگر باران دیده شود که سودمند بوده یا زمان رؤیت در فصل زمستان یا زمانی بوده است که باران می بارد. سودمند است.

اگر در خواب باران دیده شود که بارانی بوده، چیزی که باران نشان می دهد سبک است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که آسمان می بارد و خود را در همان خواب ببیند که از باران زیر سقف یا دیواری حرام یا محصور شد، خواب دلالت بر آن دارد که صدمه ببیند یا بد بشنود. الفاظ یا خواب دلالت بر مرخصی از کار یا مانعی برای مسافرت، حبس دارد، بر حسب رؤیت، زمان آن، حال بیننده خواب، قرائن در رؤیا و قرائن در بیداری است.

کسى که در خواب ببیند که از نجاست خود با آب باران شسته است، یا در خواب ببیند که خود را پاک مى‏کند یا براى نماز با آب باران وضو مى‏گیرد، یا در خواب ببیند که نجاستى را با باران غسل داده است. بدن یا روی لباسش، سپس خواب به فقیر نشان می دهد که پول به دست می آورد و ثروتمند می شود، این خواب برای غیر مسلمان نشان می دهد که مسلمان می شود و این خواب برای فرد گناهکار نشان می دهد که از توبه می کند. گناه او و این خواب به بیمار دلالت دارد که از بیماری خود شفا می یابد و این خواب به کسانی که به حاکم یا امثال او نیاز دارند نشان می دهد که حاجت خود را به دست می آورد و به او اجازه می دهد که مکانیسم مورد نیاز او باشد. . و اگر در خواب ببیند که صورت خود را با آب باران شست، خواب دلالت بر آن دارد که بینایی او را درست می کند.

هر بارانی که نوعش پسندیده باشد، در خواب تعبیرش ستودنی است، و هر بارانی منفور است، در خواب تعبیرش مکروه است.

و گفته شد: اگر در خواب باران را باران گویند، دلالت بر تسکین ندارد، بلکه دلالت بر ناراحتی دارد، مانند فرموده خداوند متعال: و باران در خواب، اگر نام باران را نبرده باشد، دلالت بر تسکین آن است که مردم به طور کلی خواهند بود، به سبب فرموده خداوند متعال: «وَ أَنْزَلْنا مِنَ السَّماءَ مِنَ الْمَعْرَکَةً».

و گفته شد: باران در خواب عموماً دلالت بر تسکین و تسکین دارد. و گفته شد: لفظ باران و آب ریزش و مانند آن از کلمه باران مناسبتر و بهتر در تفسیر است.

بعضى گفتند: باران در خواب دلالت بر كاروان شتران دارد، همچنان كه قافله شتر در خواب دلالت بر باران دارد.

اگر در خواب ببیند که آسمان بر سر مردم شمشیر می بارد، خواب بیانگر مشاجره و نزاع زیاد آن افراد است. اگر در خواب ببیند که آسمان بر مردم هندوانه می بارد، خواب بیانگر این است که مردم مریض می شوند.

و اگر در خواب ببیند که آسمان بدون ابر می بارد، خواب ستوده است، و گفته شد: خواب دلالت بر رسیدن به آسایش از جایی که امید نیست، یا رسیدن به روزی از جایی که هست. انتظار نمی رود

و گفته شد: هر که در وقت خود باران را در خواب ببیند، دلالت بر شادی و شادی و رزق فراوان دارد.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که آسمان آب سیاه می بارد، نشانگر فتنه ای است که در این شهر روی می دهد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که باران در همه حال نازل می شود، دچار اضطراب و پریشانی و پریشانی می شود.

تعبیر خواب و دیدن باران یا باران در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا