تعبیر خواب ابن سیرین – خواب سیارات در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن افلاک یا سیاره در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب سیارات در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الكوكب أو الكواكب] ابن سیرین در خواب:

و هر کس در خواب ببیند که ستاره ای گرفته یا متصرف شده است، خواب دلالت بر آن دارد که فرزندی مبارک و ارجمند نصیب او خواهد شد.

گفته شد: اگر در خواب ببیند که دست خود را به سوی آسمان دراز کرده و از آنها ستاره گرفته است، خوابش بیانگر این است که به مقام و منزلت می رسد.

و هر کس در خواب ببیند که گویا گل بر او طلوع کرده است، به او اقبال و آسانی خواهد رسید، و نیز هر کس در خواب خود ببیند که سیاره مشتری بر او ظاهر شده است، خیر و آسانی خواهد یافت. هر کس در خواب ببیند که سهیل بر او ظاهر شده است، خواب بیانگر سختی است.

و هر کس در خواب ببیند که بر ستاره ای سوار است، خواب دلالت بر آن دارد که مقام و مقام و منفعت یا رهبری به دست می آورد یا به او می رسد.

بعضی گفتند: هر که در خواب ببیند که ستارگان از آسمان رفته اند، خواب نشان می دهد که اگر ثروتمند باشد، پولش از او دور می شود.

اگر کسی در خواب ببیند که ستارگان کوچکی در دست دارد، خواب بیانگر آن است که اگر شایسته او باشد، در میان مردم شهرت یا مقامی خواهد یافت.

هر کس در خواب ببیند که ستاره ای بر بالین اوست، خواب بیانگر این است که او را یاد می کنند و از همتایان خود پیشی می گیرند، یا خواب نشان می دهد که به مرد بزرگواری خدمت می کند.

و هر کس در خواب ببیند که به ستاره تبدیل شده است، خواب نشان می دهد که به عزت و اعتلا می رسد یا به او مبتلا می شود.

هر کس در خواب ببیند که ستارگان جمع شده و روشن شده اند، بیانگر این است که در حال مسافرت است و در سفر خیر خواهد یافت. اگر صاحب خواب مسافر بود، خواب بیانگر آن است که خوشحال به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

بعضی گفتند: هر که در خواب ببیند که سیارات زیر سقف خانه ای است، اگر نور و تشعشع نداشته باشد، تعبیرش بد است.

در مورد دیدن سیارات یا ستارگان در خواب به گونه ای که گویی در طول روز قابل مشاهده هستند، این نشان دهنده یک رسوایی، شهرت، تصادف یا فاجعه است.

به نظر می رسد که سیارات و خورشید در حال طلوع … هیچ نوری نور است و نه تاریکی تاریکی است

در مورد دیدن پنج سیاره متحرک در خواب، پس اگر با پادشاه نشان داده شوند، سیاره زحل صاحب عذاب پادشاه است، سیاره مشتری صاحب پول پادشاه است، سیاره مریخ صاحب پول پادشاه است. جنگ پادشاه، سیاره زهره همسر پادشاه است و سیاره عطارد کاتب پادشاه است.

هر کس در خواب ببیند که سیارات پراکنده شده و از آسمان می افتند، نشان دهنده جنگ بین پادشاهان است که در آن گروهی از سربازان هلاک می شوند.

و هر که در خواب ببیند که کشتی در آسمان می چرخد ​​یا حرکت می کند، خواب دلالت می کند که در سفر است یا خانه به خانه حرکت می کند و یا از حالتی به حال دیگر تبدیل می شود.

و گفته شد: هر که در خواب ستارگان را نورانی و نورانی ببیند، اگر از اهل آن باشد به جلال و سلطنت می رسد وگرنه از اندوه بزرگ نجات می یابد.

تعبیر خواب و دیدن افلاک یا سیاره در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا