تعبیر خواب ابن سیرین – خواب بامداد در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن صبح یا سحر در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب بامداد در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الصبح أو الفجر] ابن سیرین در خواب:

و اما سحر در خواب اگر مریضی را در خواب ببیند که گویا صبح شده است، خواب بیانگر آن است که بیماری او برطرف می شود و خوب می شود. اگر در خواب ببیند صبح شده و با مردم نماز صبح خوانده یا ببیند صبح شده و به سفر رفته یا ببیند صبح شده و بیرون رفته است. برای حج، یا می بیند صبح شده و به بهشت ​​رفته است، این نشان دهنده حسنات و حسنات او و نتیجه خوب اوست. اگر در خواب ببیند که صبح شد و آب کشید، یا دید صبح شد و غذا جمع کرد، یا دید صبح شد و جو خرید، خواب دلالت می کند. آسیب پذیری آنچه در آن است در هنگام آزادی از زندان و اگر چنین خواب معقولی در سفر در خشکی یا دریا ببیند خواب بیانگر آن است که عقلش از او دور می شود و آسودگی به او می رسد و اگر چنین خوابی ببیند. خواب مرد متاهلی از همسرش سرپیچی کرده است، خواب نشان می دهد که او او را ترک می کند و زن او را ترک می کند، زیرا روز، همسران و همنوعان را از هم جدا می کند. و اگر چنین خوابی را به صورت گناهکار یا غافل یا ناله دید، خواب دلالت بر توبه و بیدار شدن از غفلت دارد. و اگر چنین خوابی را محروم یا مضطر ببیند، خواب بیانگر آسایش و رسیدن است. و اگر چنین خواب تاجری را ببیند که داد و ستد او راکد شده و بازارش مختل شده است، خواب بیانگر این است که کالای خود را می فروشد، بازار خود را به حرکت در می آورد، نیرو می گیرد و روزی می یابد. و اگر چنین خوابی ببیند که دشمنی او را می‌جوید یا دشمنی ظالم دارد که با او مناظره می‌کند، خواب نشان می‌دهد که بر دشمن خود پیروز می‌شود و بر او عدالت می‌جوید. و اگر این خواب برای عوام بود و در محاصره یا گرفتاری یا ظلم و ستم یا قحطی و مصیبت بودند، خواب دلالت بر آسودگی و رستگاری دارد و از آن همه بیرون می آیند. همچنین دیدن شب وارد روز در خواب، خلاف آن را بیان می کند و نیز بر حسب حال و دلیل در بیداری.

و هر کس در خواب ببیند چیزی گم کرده است و صبح آن را بیابد، خواب نشان می دهد که بر دشمن یا حریفی که با او نزاع می کند پیروز شده است.

برخی از آنان گفتند: طلوع سحر در خواب بیانگر شادی و امنیت و رهایی از نگرانی است.

و گفته شد: اول روز در خواب، دلالت بر آغاز امری است که بیننده خواب می خواهد، و نیمه روز در خواب، بیانگر وسط امری است که بیننده خواب می خواهد، و پایان روز را. در خواب نشان دهنده پایان فرمانی است که بیننده خواب درخواست می کند.

تعبیر خواب و دیدن صبح یا سحر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا