تعبیر خواب ابن سیرین – خواب زنبور عسل در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن زنبور یا زنبور عسل در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [النحل] ابن سیرین در خواب:

در مورد زنبورها، دیدن آنها در خواب بیانگر به دست آوردن رهبری و بهره مندی از آسیب است. و زنبور در خواب نیز بر اهل بیابان، و زنبور در خواب نیز بر اهل زحمت و تلاش برای کسب درآمد، و زنبور در خواب نیز بر اهل جمع و گردآوری مردم است. چه بسا زنبورهای عسل در خواب به علما و فقها نیز رجوع کنند، زیرا زنبورها به آنها الهام کرده و صنعت آنها را الهام گرفته و علم آنها را فرا گرفته اند. شاید زنبور نیز به معنای نظامی و سرباز باشد، زیرا آنها رهبری دارند که آنها را هدایت می کند و یک ارتش.

گفته شد زنبور عسل در خواب به شخصی اشاره می کند که بارور (با نیکی) منفعت است، اما خطرناک است.

و هر کس در خواب ببیند که فرشته ای است یا زنبورهای گروهی را مبتلا کرده یا آنها را گرفته و یا عسلی در شکمشان دارد خوابش نشان می دهد که بدون رزق و روزی غنائم و مال به دست می آورد.

و اگر در خواب فرشته ای را ببیند که گویا جای زنبورها را می گیرد یا زنبور دارد، خواب نشانگر شهر پرجمعیت و بیانگر درآمد حلال است. اگر در خواب خود را ببیند که گویی داخل رحم شده است، خواب بیانگر منفعت و پیروزی است. اگر در خواب ببیند که از آن عسل بیرون آورده و برای زنبور عسل باقی نگذاشته است، خواب بیانگر آن است که در قضاوت خود ستم کرده و مال مردم را می گیرد. اگر در خواب ببیند که سهم او را گرفت و سهم او را گذاشت، خواب بیانگر آن است که نسبت به آنها انصاف دارد. اگر ببیند که زنبورها بر او جمع می شوند و او را نیش می زنند، خواب بیانگر این است که رعایا با هم همکاری می کنند و از آنها آسیب می بیند.

تعبیر خواب و دیدن زنبور عسل در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا