تعبیر خواب ابن سیرین – خواب دیدن کبوتر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب دیدن کبوتر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن کبوتر یا کبوتر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الحمامة] ابن سیرین در خواب:

کبوتر در خواب حکایت از زن صالح و محبوبی دارد که جایگزینی برای شوهرش نمی جوید – شوهرش و نوح علیه السلام برای او دعا کرد. کبوتر در خواب نیز دلالت بر اخبار اضطراری و کتاب و پیام آور است – که پیام می رساند یا حمل می کند و می رساند – زیرا خبر را در کتاب یا پیام می رساند و منشأ آن این است که نوح علیه السلام. او، کلاغی را فرستاد تا از آب مطلع شود و جسدی را یافت که روی آب شناور بود، پس با آن کار کرد، پس کبوتر را فرستاد و او کاغذ سبزی برای او آورد و او را صدا کرد.

کبوتر مژده است برای کسانی که آن را در خواب دیدند و در مضیقه بودند. همینطور دیدن کبوتر در خواب مژده است برای کسی که غایب باشد و ببیند کبوتری بر او افتاده یا کبوتری با هواپیما نزد او آمده است. و گفته شد: اگر مریض در خواب ببیند که کبوتری بر سر او ناله می کند، خواب خوب نیست، مخصوصاً اگر از کبوتر باشد.

شاید کبوتر در خواب بیانگر این باشد که دختری به او برکت داده خواهد شد. همانطور که برخی از کبوترها توسط دختران گرفته می شود.

و بهترین کبوترها در تعبیر به هنگام دیدن آنها در خواب کبوتر سبز (یا کبوتر سبز) است.

و هر کس در خواب ببیند کبوتر زیادی دارد خوابش نشان می دهد که غنیمت و نیکی به دست می آورد. گفته شد: گله کبوتر در خواب، بیانگر اجتماع زنان است. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که برای کبوتری علوفه پهن می کند و آنها را نزد خود دعوت می کند، خواب دلالت دارد که زنان را نزد خود دعوت می کند یا شاید خواب دلالت بر پیشوا بودن او دارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که کبوتر دارد، خواب دلالت بر آن دارد که زنانی دارد که بر آنها انفاق نمی کنند.

و کبوتر در خواب نشانه پسر و دختر است.

غرش کبوتر در خواب بیانگر تذکر مرد به زن است.

و کبوتر سفید در خواب بیانگر دین نیکو است و کبوتر سبز در خواب نشان دهنده تقوا و خلوت و عبادت است و کبوتر سیاه در خواب بیانگر برتری زن و مرد است و کبوتر سیاه در خواب بیانگر افرادی است که سردرگم هستند و شایعات می کنند.

گفته شد: هر کس در خواب ببیند کبوتری از او فرار کرده و به سوی او بازنگشته است، خواب بیانگر جدایی او و همسرش است یا خواب نشان می دهد که زنش را طلاق می دهد.

اگر در خواب ببیند که بال کبوتری را قیچی کرده است، در خواب بیانگر آن است که همسرش حامله می شود، یا خواب نشان می دهد که همسرش برای او فرزندی به دنیا می آورد، یا خواب نشان می دهد که او قسم می خورد. توسط همسرش که بیرون نرود.

گفته شد: کبوتر در خواب، مرد عرب یا زن عرب است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند کبوتری را ذبح کرد، خواب دلالت دارد که با باکره ازدواج می کند و با او همبستر می شود.

هر کس در خواب ببیند گوشت کبوتر می خورد، خواب بیانگر آن است که از زنی پول می گیرد و می خورد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از گوشت کبوتر خورد، با زن زیبایی ازدواج می کند.

کبوتر راهنما (کبوتر راهنما یا کبوتر اهلی) در خواب نشان دهنده خبری از دور است. و اگر مرد متاهل او را ببیند و زنش حامله باشد، برای او پسری به دنیا می آورد (پسر می آورد).

[1]پرنده وارشان: نوعی کبوتر ولی بزرگتر از کبوتر معمولی است و به آن کبوتر جنگلی نیز می گویند.

و پرنده وارشان[1] تعبیر به دیدن انسان غریب در خواب.

گفته شد: پرنده وارشان در خواب دلالت بر زن دارد.

و گفته شد: پرنده وارشان در خواب دلالت بر شنیدن خبر دارد.

[2] کبوتر دیبسی را استیتیا یا فاخه نیز می نامند و از کبوتر معمولی کوچکتر است.

و اما حمامه الدیبسی[2] یا پرنده دابی در خواب توسط مشاور و واعظ تعبیر می شود.

همچنین گفته شد: الفاخته[2] در خواب دلالت بر زنی است که دوست ندارد یا زنی کم دین و یا زن زبون و دروغگو.

چشم انداز

روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم کبوتر سفیدی شده ام که مرا بسیار پسندید. ابن سیرین گفت: با زن زیبایی که بسیار دوستش داری ازدواج می کنی و برایت مهم نیست که با چشم او چه دیدی، زیرا عیب در چشم او نیست، بلکه او بداخلاق است. پس بیننده با زنی ازدواج کرد و از او بد اخلاقی دید.

تعبیر خواب و دیدن کبوتر یا کبوتر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا