تعبیر خواب ابن سیرین – خواب پرنده ای در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن پرنده در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [العصفور] ابن سیرین در خواب:

پرنده در خواب به مردی باهوش، متفکر، پولدار تعبیر می شود، اما برای عموم مردم ناشناس، متقلب و مضر است. و گفته شد: گنجشک در خواب، دلالت بر زنی زیبا و دلسوز دارد. همچنین گفته شد: پرنده در خواب، دلالت بر مردی دارد که خوشگذرانی و قصه هایی دارد که مردم را می خنداند. و گفته شد: پرنده در خواب، بر فرزند ذکورى است که بیننده خواب، اگر متأهل باشد و زنش آبستن باشد، با او سعادت مى یابد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که پادشاه پرندگان بسیار است، خواب نشانگر مالی است که به دست می‌آورد، یا خواب نشان می‌دهد که از ولایت قومی پیروی می‌کند – اگر شایستگی آن را داشته باشد.

می گفتند پرنده در خواب، بیانگر خوش گفتاری است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گنجشکی را با دام یا دام شکار کرد، با زنی که در راه نیست ازدواج می کند.

لارک نوعی پرنده است که پرهای بلند و راست بالای سر خود دارد.

و گنجشک یا پرنده خرچنگ در خواب، پسر کوچکی است.

روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم کیسه ای در حال شکار پرندگان داشتم و بال های آنها را چکش می زدم و در آن می انداختم. گفت: تو معلم کتابی، با پسرها بازی می کنی.

چشم انداز

همچنین روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم نزد پرنده ای می روم و می خواهم او را ذبح کنم، با من صحبت کرد و گفت: مرا ذبح نکن. به او گفت: از خدا آمرزش بخواه که صدقه گرفته ای و گرفتن آن بر تو جایز نیست. گفت: خدا نکند از کسی صدقه بگیرم. ابن سیرین به او گفت: اگر بخواهی شماره آنها را به تو می گویم. گفت چقدر؟ گفت: شش درهم. به او گفت: راست می گویی، از کجا فهمیدی؟ فرمود: چون اعضای پرنده شش نفرند هر عضوی درهم است.

تعبیر خواب و دیدن پرنده در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا