تعبیر خواب ابن سیرین – خواب البازی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب البازی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن پرنده بازی در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [البازي] ابن سیرین در خواب:

یک پرنده وزوز در خواب است که توسط پادشاه استنباط می شود. دیدن ذبح پرنده بازی در خواب، بیانگر پادشاهی در حال مرگ است.

رویت خوردن گوشت پرنده بازی حکایت از کسب مالی از جانب سلطان دارد.

و گفته شد: پرنده بازی در خواب برای آنکه دید او را گرفت یا مال او را گرفت، دلالت بر پسری دارد که بر او مبارک می شود.

گفته شد: گاوزبان در خواب، دزد است، و اگر مردی در خواب ببیند که گاوزبان است که وارد خانه او می شود، خواب نشان می دهد که دزد وارد خانه او می شود اما او را می گیرد و می گیرد.

و گفته شد: اگر مردی در خواب ببیند که مرغی بر دستانش است و زمزمه ای که او را در خواب دیده مطیع است و صاحب خواب برای پادشاه مناسب است، خواب نشان می دهد که او اقتدار پیدا خواهد کرد، اما ظلم و ستم با او خواهد بود. و اگر مردی که این خواب را می بیند بازاری است – که در بازار کار می کند – یا تاجری – که تجارت می کند – خواب دلالت بر آن دارد که به سعادت و یاد مردم و سود می رسد.

و اگر در خواب فرشته ای ببیند که گویا از بزها مراقبت می کند، خوابش نشان می دهد که لشکری ​​از اعراب با یاری و شجاعت خواهد داشت. اگر در خواب فرشته ای را ببیند که گویا بزی در دست دارد، ولی بز رفته و پر یا نخ روی دستش بماند، خواب بیانگر آن است که ملکش از او می گذرد و پول در دستش می ماند. ، به اندازه ای که دید در خواب نخ و پر در دستش مانده است.

چشم انداز

می گویند مردی برای او قرآن دزدید و دزد را شناخت و دید که بزی را شکار کرده و بر دست خود حمل کرده است و چون معلوم شد نزد دزد رفت و قرآن را پس گرفت. یک از او

چشم انداز

مردی به گذرگاهی آمد و گفت: دیدم بزی سفید گرفته ام و بز سوسک شد و گفت: زن داری؟ گفت آری، گفت: از او پسری به دنیا می آید. مرد گفت: از بازی گذشتم و سوسک را رها کردم، گذر گفت: تبدیل لوله است.

شاهین شاهین در خواب است که توسط یک مقام ناعادل تعبیر می شود که آن را برآورده نمی کند. وقتی او را در خواب ببیند، از نظر مرتبه و مقام و تعبیر بی‌عزّ است. هر کس در خواب ببیند که به شاهین تبدیل شده است، خواب نشان می دهد که در صورت صلاحیت، مأموریتی به عهده می گیرد و سریعاً از آن عزل می شود.

تعبیر خواب و دیدن پرنده وزوز در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا