تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گورخر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن گورخر و گورخر یا وحش در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [حمار الوحش] ابن سیرین در خواب:

و اما گورخر در خواب در تعبیر آن اختلاف کرده است، بعضی گفته اند که در خواب دلالت بر مردی دارد، یا دلالت بر نزاع دارد که با مردی فرومایه خواهد بود. و بعضى گفتند: دلالت بر پول دارد.

و گفته شد: هر که در خواب از دور خر و وحشی ببیند، خواب نشان می دهد که به پول می رسد.

می گفتند دیدن گورخر سوار بر گورخر در خواب بیانگر بازگشت از حق به باطل است. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از گوشت گورخری می خورد یا شیر آن را می نوشد، خواب نشان می دهد که از مرد بزرگوار بهتر عمل می کند. و گفته شد: اگر حیوان وحشی در خواب دیده شود که درنده بوده است، بیانگر شر یا ضرر است و دیدن حیوان وحشی که اهلی شده است، خواب بر خیر و فایده است. و دیدن گروهی از الاغهای وحشی در خواب به اهل روستاها یا در خانه‌های جمعی یا در جاهایی که کاشته می‌شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که سوار بر گورخری است در حالی که آن را اطاعت می کند، خواب دلالت بر گناهکار بودن او دارد.

اگر در خواب ببیند که با الاغ وحشی کشتی می گیرد یا بر آن سوار است و با آن می تازد و اطاعت نمی کند، خواب دلالت بر اضطراب یا ترس دارد.

اگر در خواب ببیند که الاغی وارد خانه او شده است، در خواب مردی را نشان می‌دهد که با او همراهی می‌کند که هیچ خیری در دینش ندارد.

اگر در خواب ببیند که الاغی وارد خانه او شد و وجدان او در خواب بازیچه ای است که برای طعام می خواهد، خواب دلالت دارد که با خیر و غنیمت وارد خانه می شود.

گفته شد: شیر وحش در خواب، بیانگر مال اندک است.

گفته شد: نوشیدن شیر وحش در خواب، بیانگر شعائر و عقلانیت شما در دین است.

گفته شد: ماده وحش در خواب ممکن است بر زن باشد.

پوست، مو، چربی و شکم حیوانات وحشی در خواب نشانه پول از طرف زنان است.

و گفته شد که وحوش در اصل نشانه ای در خواب مردان کوهستانی یا بادیه نشینان یا اهل بیابان و یا کسانی است که بر خلاف آن نظر دارند.

گاو وحش در خواب علامت زن است و گاو وحش بر زن است. و گوساله وحش در خواب پسر را نشان می دهد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر الاغی سوار است، آن را به هر کجا که بخواهد بچرخاند و او را اطاعت کند، سپس خواب دلالت بر معصیت کرد، یا خواب دال بر خلاف نظر اوست. از آن گروه در دین خود یا به نظر او، اگر در خواب ببیند که وارد خانه او شد و وجدانش این بود که او را به خانه خود ببرد، خواب بیانگر آن است که مردی لجوج در نظر او بدون خیر وارد او می شود. در او اگر در خواب ببیند که وارد خانه او شد و وجدانش که او را شکار کرد در حالی که او را برای طعام می خواست، زیرا خواب ستوده است و دلالت بر آن دارد که غنیمت و خیری بر او وارد می شود.

و هر کس در خواب ببیند که الاغی را به جانور تبدیل می کند، خواب نشان می دهد که از نظر گروه مسلمانان دور می شود یا از آنها کناره می گیرد و همین طور اگر در خواب ببیند که چیزی را تغییر می دهد. از وحش، مگر اینکه ببیند که با بز کوهی دگرگون شده است، در این صورت خواب نشان دهنده شادی زنان است.

به طور کلی اگر نرهای وحش در خواب دیده شوند در تعبیر مرد هستند و ماده آنها زن هستند و شیر وحش برای کسانی که به آن مبتلا شده اند مال اندکی است مگر شیر یک. الاغ جانور

تعبیر خواب و دیدن گورخر یا گورخر یا حیوان وحشی.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا