تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن شیر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الأسد] ابن سیرین در خواب:

شیر در خواب به دلیل خطر زیاد و شدت جسارت و قوت خشم او را مقام قادر مطلق تعبیر می کند. شیر در خواب نیز بیانگر جنگجو است و شیر در خواب نیز به دشمن، دزد اختلاسگر، کارگر خیانتکار یا حاکم ظالم دلالت می کند. شاید شیر در خواب نیز دلالت بر پریشانی دارد، زیرا کسی که به آن نگاه می کند زرد می شود، گیج می شود و می ترسد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شیری در خانه او وارد شده، خواب نیکو نیست، زیرا ممکن است دلالت بر ناراحتی یا بیماری داشته باشد. همین طور اگر در خواب ببیند که شیری او را زده یا او را می بلعد، خواب خوب نیست، زیرا ممکن است دلالت بر ناراحتی و غارت در اموالش داشته باشد. و اما دیدن شیری که در خواب وارد شهر می شود، بیانگر دشمن یا سختی است که مردم آن شهر در معرض آن هستند. و اگر ببیند که شیری وارد مسجد شد و بر منبر برخاست، نشانگر حاکمی است که به مردم ستم می کند. و هر کس در خواب ببیند که بر شیر سوار شده است، خواب، بر حسب خواب و آنچه در آن است، بر امر بزرگی سوار است، یا شاید دلالت بر خروج یا مسافرت یا سوار بر دریا باشد. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که بر شیری سوار شد و شیر مطیع و فرمانبردار او بود، خواب دلالت بر نیکی دارد و ممکن است دلالت بر حصول سلطنت یا مقامی باشد – اگر شایستگی آن را داشته باشد – و هر که. در خواب می بیند که گویی با شیری کشتی می گیرد، پس خواب بیانگر اختلاف یا نزاع است. گفته شد: هر که در خواب ببیند که شیری را با او دید، ولی با او آمیخت و ندید که شیر به او حمله کرد، خواب دلالت بر پریشانی یا پریشانی – شاید از جانب سلطان – دارد. اما این شدت از او دور می شود و از آن آسیبی به او نمی رسد. و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که از شیری می گریزد، و همچنین ندید که شیر او را تعقیب می کرد یا در خواب او را تعقیب می کرد، نشانگر این است که از چیزی می گریزد که از آن هشدار می داد یا از آن می ترسید. ممکن است اتفاق بیفتد. و هر که در خواب ببیند که از گوشت شیر ​​می خورد، خواب دلالت بر آن دارد که مال به دست می آورد – شاید از جانب سلطان – یا شاید خواب نشان می دهد که او بر دشمن پیروز و پیروز است. همینطور دیدن شیر شیر در خواب بیانگر کسب پول یا پیروزی و پیروزی است. گفته شد: اگر در خواب خود را ببیند که گوشت شیر ​​می خورد، خواب بیانگر آن است که صاحب اختیار و مال زیاد می شود. و پوست شیر ​​در خواب به پول دشمن تعبیر می شود. و بریدن سر شیر در خواب بیانگر کسب پادشاه یا سلطان است. و هر کس در خواب ببیند که شیرها را می چراند، خواب دلالت بر دوستی با بزرگان دارد. اگر کسی در خواب ببیند که شیری او را کشته است، خواب نشان دهنده بیماری یا تب است. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که با شیری در حال آمیختگی است در حالی که از آن بیم ندارد، خواب نشان می دهد که از شر دشمن خود در امان است و بین آنها دشمنی و دوستی بین آنها پدید می آید. تاسیس شود. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که سوار بر شیری است در حالی که از آن می ترسد، دلالت بر پریشانی یا پریشانی دارد. و توله شیر در خواب بیانگر پسر است. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شیری را کشت، خواب نشان می دهد که از همه غم ها نجات می یابد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شیر شده است، دلالت بر آن دارد که به حال خود ستم خواهد کرد. گفته شد: شیر زن در خواب، دختر پادشاه است.

و گفته شد: حیوان شیر در خواب است که ظالم و دشمن سرنوشت ناپسند تعبیر می کند، پس هر که او را در خواب بزند در بیداری دشمنش را شکست می دهد و ببر نیز مانند اوست. .

چشم انداز

روایت شده است که مردی نزد محمد بن سیرین آمد و گفت: دیدم توله شیری در دست دارم و او را در آغوش گرفتم و چون ابن سیرین حال بد و کهنه او را دید و او را شایسته ندید گفت. به او گفت: کار تو و پسران شاهزادگان چیست؟ سپس فرمود: شاید زن شما فرزند مردی از امیران را شیر دهد، مرد گفت: آری به خدا سوگند.

چشم انداز

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم توله شیری را گرفته و به خانه‌ام آورده‌ام، گفت: برخی از پادشاهان یکی هستند.

چشم انداز

و یزید بن المحلب در ایام خروج از یزید بن عبدالملک دید که بر شیری در گونی است پس رؤیت به پیرزنی رسا گفته شد و گفت: او بر امر بزرگی سوار است. و توسط آن احاطه شده است.

تعبیر خواب و دیدن شیر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا