تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گاو در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن گاو و گوساله در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [البقرة و العجل] ابن سیرین در خواب:

و اما گاوها در خواب، چاق شدن گاوها برای کسی که در خواب دید که آنها را در خواب دید، در تعبیر بهتر از اندک است، زیرا گاوهای چاق را برای سالهای بارور می گیرند و گاوهای لاغر در خواب. تفسیر سالهای حاصلخیز به روایت یوسف علیه السلام. گفته شده است که گاو در خواب بیانگر بلندی و ثروت است. گفته شد: گاو چاق در خواب زن متمول و ثروتمند تعبیر می کند و گاو لاغر در خواب نشانگر زن فقیر است.

و گاو شیرده در خواب بیانگر خیر و نفعی است که صاحب آن به دست می آورد. اگر در خواب ببیند که گاو را می دوشید، خواب بیانگر خیر و فایده است و همچنین بیانگر همسری صالح است. و گفته شد: دوشیدن گاو در خواب، حکایت از حاملگی زن – حاملگی زوجه – دارد.

گفته شد: شاخ گاو در خواب نشانگر سالهای حاصلخیز و خیر بسیار است. همچنین گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاوی شاخ دارد، خواب بر زنی نافرمان و نافرمان است.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که می خواهد گاوی را دوشید، ولی زن او را منع می کند، خواب نشان می دهد که همسرش از او سرپیچی می کند. اگر در خواب ببیند که دیگری گاو را دوشیده و او مانع او نشده است، خواب نشان می دهد که شیر دوش به او خیانت می کند. گفته شد: شکم گاو در خواب نشان دهنده پول است، اما ارزشی ندارد.

و اما دیدن گاو که در خواب گم شده است، بیانگر زن ناتوان است.

و گفته شد: گاوهای پوست کنده در خواب، از طرف خویشاوندان دلالت می کند و دیدن گاوی که نیمی از آن را پوست کنده، بیانگر آن است که از ناحیه خواهر یا دختر باشد. و گفته شد: پوست گاو ممکن است حکایت از نگرانی آنها از طرف زن – یعنی زن – یا از طرف یکی از نزدیکان باشد.

بعضی از آنان گفتند: خوردن گوشت گاو در خواب، بیانگر آن است که در همان سالی که آن خواب را دید، مال حلال زده شد، زیرا گاو به سال تعبیر می شود. و گفته شد: گوشت گاو نشان دهنده مالی است که بیننده خواب به دست می آورد.

و در خواب دید که گویا گاو چاقی خریده است، خواب حکایت از آن داشت که اگر صلاحیت این کار را داشته باشد، در یک شهر کامل به حالتی در می آید. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاوی را می زند یا صاحب گاو است، خواب نشان می دهد که ملکی از بزرگوار می زند.

و گفته شد: اگر مجردی خود را در خواب ببیند که گاو دارد، خواب دلالت بر آن دارد که با زنی مبارکه ازدواج کند.

و هر کس در خواب ببیند که بر گاوی سوار شد و آن را در خانه خود وارد کرد و آن را بست، خوابش بیانگر آن است که به مال و سعادت و رهایی از غم و اندوه خواهد رسید. اما اگر در خواب ببیند که گاوی با شاخ او را گول زده، بیانگر ضرر است. و گفته شد: اگر در خواب دید که با او همبستر شد، این نیز بیانگر سال حاصلخیز است.

رنگهای گاو در خواب اگر منسوب به زنان باشد به رنگ اسب تعبیر می شود، چنانکه غضب در خواب نشانگر زن متدین است که به یاد وصیتی متمکن است. بالقا در خواب زنی است که به زیبایی و پول مشهور است. بلوند در خواب نشانه زنی با شادی و فعالیت است. و خاکستری در خواب زن متدین تعبیر می شود. اما اگر منسوب به سنوات باشد، طمع و بالقا نشان دهنده سال و مال پربار است. و بلوند در خواب نشان دهنده سالی است که در آن شادی و شادی وجود خواهد داشت. و خاکستری و همچنین در خواب تعبیر بسیار خوب است.

هر کس در خواب ببیند که گاو نر یا گاو او را خراشیده است، ممکن است خواب به میزان خراش ناشی از آن، نشانه بیماری باشد.

هر کس در خواب ببیند که گاو یا گاو نر بر او پریده است، خواب بیانگر آن است که سختی خواهد دید.

گفته شد: گاو در خواب، راهنمای خوبی برای فقرا (یعنی دهقانان و کشاورزان) است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاو در شهر یا قصبه ای جمع شده اند، بیانگر اغتشاش در آن شهر است.

و اما دیدن گاوهایی که در خواب وارد شهر می‌شوند، اگر ببیند که بعضی از آنها به دنبال یکدیگر می‌آمدند و تعدادشان نیز معلوم بود، نشانة سال‌های آبادانی است که در آن شهر به مردم وارد می‌شود. اگر گاوهای وارد شده چاق بودند و اگر لاغر بودند نشان دهنده سختی است یا نشان دهنده سالهایی است که خیر بیشتر از سختی است اگر گاو چاق باشد ولی اگر گاو لاغر باشد پس سختی برای مردم آن شهر بیش از رفاه خواهد بود. و اگر دیده شد که با هم آمدند یا در شهری مخلوط شدند و شهر شهری از دریا بود، خواب بر بازگشت یا رسیدن کشتی‌ها به آن شهر به تعداد و احوال گاوهایی که در یک شهر دیده می‌شد، دلالت می‌کند. خواب ببینند که وارد آن شهر شده اند. اما اگر گاوها در حال ورود به شهر دیده می‌شدند و آن گاوها رنگ‌های مختلف و شاخ‌های زشت داشتند و مردم از آن‌ها فرار می‌کردند یا از دهان یا بینی‌شان دود یا آتش بیرون می‌آمد، خواب در آن زمان خوب نیست. اگر ممکن است نشان دهنده فتنه، بیماری، دشمن یا ورود نظامی باشد.

گاو آبستن در خواب نیز بیانگر سالی است که به فراوانی و نیکی امید می رود.

و هر که در خواب ببیند که گاوی می دوش و شیر آن را می نوشد، اگر فقیر باشد غنی و مغرور می شود و مقامش بالا می رود و اگر توانگر باشد بر مال و عزت می افزاید.

هر کس در خواب ببیند گوساله یا تلیسه کوچکی به او داده شده است، خواب بیانگر آن است که فرزند پسر، نر یا ماده به او داده شده است. و هر صغری از نژادهایی که بزرگ ترین آنها در تعبیر به زن و مرد منسوب است، برای کوچکترین آنها اگر در خواب ببیند پسر تعبیر می کند.

همچنین گفته شد: اگر در خواب ببیند که گوساله ای – صاحب گوساله – زد، خواب دلالت بر آن دارد که به پسری – سعادتمند – و شاید پسر بود – مذکر. کودک.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که گوساله یا گاو نر در محلی یا خانه ای ذبح شده و گوشت آن بین مردم تقسیم شده است، دلالت بر رزق و پول یا ارث دارد.

همچنین گفته شد: اگر در خواب ببیند که سر گاو یا گاو نر یا چیز دیگری می خورد، خواب بیانگر آن است که عمرش طولانی می شود و بیش از آنچه می خواهد به دست می آورد، جز اینکه برخی از آنها بهتر از دیگران – برخی بهتر از دیگران هستند.

و گفته شد: هر که در خواب گاوی ببیند، به حسن و چاق و لاغری آن به سنت تعبیر می شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاوهای فربه صفر رنگ را می راند، به تعداد گاوها، به تعداد سالهای رفاه، در دنیا رونق عظیمی می گوید.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاو یا گاو را ذبح کرد، خون آنها فرار کرد، سال بدی است و اگر خونشان نرود، سال متوسط ​​است.

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که شیر گاو می نوشد، بی آنکه خسته شود، روزی حلال و پر برکتی می یابد.

چشم انداز

عایشه رضی الله عنها گفت: دیدم که بر تپه ای هستم و گاو در آن احاطه کرده اند و مسروک به او گفت: اگر بینش تو راست باشد حماسه ای در اطراف تو خواهد بود و چنین بود.

تعبیر خواب و دیدن گاو یا گوساله در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا