تعبیر خواب ابن سیرین – خواب دیدن شتر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن شتر و شتر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الجمل و الابل] ابن سیرین در خواب:

و اما شتر اگر در خواب ببینید که وارد شهری شدند یا دیدید که در مسیری غیر از راه حیوانات رفتند، بیانگر ابر و باران است.

و اما کسى که در خواب ببیند که او پادشاه شتر است، در خواب دلالت بر نصرت و نصرت دارد.

و گفته شد: شتر مجرد در خواب به مرد تعبیر می شود، اگر شتر عرب باشد دلالت بر مرد عرب دارد و اگر شتر بختی باشد دلالت بر مرد غیر عرب دارد و اگر شتر عرب باشد. شتر نجیبی، دلالت بر مسافر، پیرمرد یا معروف دارد. و گفته شد: شايد شتر در خواب دلالت بر شيطان كند، زيرا در اخبار شيطان در اوج است. شاید شتر در خواب دلالت بر مردی جاهل یا منافق باشد، زیرا به علی فرمود: «آنها جز چهارپایان نیستند». شتر در خواب نیز ممکن است نشان دهنده مردی صبور و تنبل باشد. شاید منظور از شتر کشتی نیز باشد، زیرا شتر کشتی های خشکی است. ممکن است شتر دلالت بر غم و اندوه داشته باشد، چنانکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «شتر سواری غم و شهرت است». و گفته شد: اگر مریض در خواب ببیند که برای مسافرت بر شتر سوار است، خوابش خوب نیست. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر شتر سوار است و سالم است، خوابش دلالت بر مسافرت دارد، مگر اینکه در خواب ببیند که در وسط شهر سوار شد، یا دید. او با آن راه نمی‌رود، پس این نشان‌دهنده نگرانی‌های آنها است. و اما کسی که در خواب ببیند که شتری در گلویش یا در یکی از ظرفهایش وارد شده است، نشانگر ورود جن به او یا دخالت کسانی است که آن ظرف از خانواده یا بندگانش نشان می دهد.

اگر زنی را ببیند که شوهر ندارد یا – زن مجرد – اگر در خواب ببیند که بر شتر سوار است، خوابش دلالت بر ازدواج دارد. اگر زن شوهردارى را ببيند و شوهرش غايب باشد، اگر در خواب بيند كه بر شتر سوار است، خوابش بيانگر آمدن و بازگشت شوهرش است، مگر اينكه خواب دلالت كند.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شتری در خانه ای تاب می خورد، خواب برای صاحب آن خانه خوب نیست، اگر در بیداری بیمار باشد. گفته شد: بریدن گوشت شتر و پاشیدن گوشت آن بین مردم، بیانگر ارث یا مالی است. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شتری را ذبح کرده تا بخورد، دلالت بر دکانی است که باز می کند، یا مالی یا خیراتی که به دست می آورد. گفته شد: شتر ذبح شده در خواب نشانگر مظلومی است. و گفته شد: اگر کسى در خواب ببیند که پوست شترى را زنده مى کند، دلالت بر از دست دادن اقتدار او یا عزل او از ولايت در صورتى است که حاکم باشد، يا ضررى در مال او دارد. هر کس در خواب ببیند که شتر گوشت می خورد یا به نوبت مردم می دود و از هر خانه ای غذای ناشناخته می خورد، خواب بیانگر بیماری همه گیری است که در بین مردم خواهد بود. و هر کس در خواب ببیند که شتری مردم را تعقیب می کند، دلالت بر قدرت یا دشمن یا سیلابی دارد که به مردم آسیب می رساند. و هر کس در خواب ببیند که شتری کوبیده (یعنی به پاهایش زده) یا عضوی از اعضایش شکسته است، خواب خوب نیست اگر دلالت بر ضرر داشته باشد، به اندازه ضرر و ضرری که به شتر می رسد. به عنوان زرافه، فیل و شترمرغ در این زمینه.

قطار شتر در خواب دلالت بر باران و باران دارد، اگر وقت رؤیت در زمستان باشد.

گفته شد: سوار شدن بر شتر عربی در خواب، بیانگر زیارت است.

اگر کسی در خواب ببیند که از شتر افتاده است، خوابش بیانگر فقر یا بی پولی است.

کسى که در خواب ببیند که شتر بر او سخت شده، بر او نماز بخواند، بر او بپرد، یا بر او فریاد بزند، ممکن است خواب دلالت بر غم و اندوه یا نزاع او و مردى داشته باشد. و هر کس در خواب ببیند که شتری را با افسارش به جایی رسانده که صاحب خواب آن را می شناسد، خواب نشان می دهد که مردی را فاسد می کند.

و هر کس در خواب ببیند که شتر عرب را می چراند، خوابش نشان می دهد که بر عرب ولایت می گیرد و اگر ببیند که شتر را می چراند، ولایت بر عجم است.

و هر کس در خواب ببیند که موی شتر گرفته است، خواب بیانگر آن است که مقداری از پول به او می رسد.

اگر در خواب ببیند که دو شتر با هم مجادله می کنند، خواب بیانگر نزاع است که بین دو مرد بزرگ پیش می آید.

هر کس در خواب ببیند که سر شتر خام خورده است، خواب بیانگر غیبت او از بزرگی است.

و گفته شد: دیدن شتر سوار در خواب، بیانگر سفر است، و آن اگر ببیند که بر آن سفر کرده است.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که شتر را می دوش، بیانگر آن است که مال غیر حلال به دست می آورد.

گفته شد: خوردن گوشت شتر در خواب، بیانگر بیماری است. و اما دیدن جراحت یا داشتن گوشت شتر در خواب بدون اینکه ببیند از آن خورده است، خواب بیانگر آن است که به کسی که در خواب شتر به او منسوب است مالی می‌رساند.

پوست شتر در خواب دلالت بر ارث دارد (دیدن داشتن پوست شتر در خواب بیانگر آن است که به او ارث خواهد رسید).

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که شترهای ناشناخته ای وارد محلی یا شهری می شوند، خواب، بیانگر باران و سیلابی است که در آن محل یا شهر خواهد بود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گوشت شتر یا شتر دارد، خواب بیانگر آن است که به سبب یا از آنچه در تعبیر آن شترها به آن منسوب است، مالی به دست می آورد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در مقابل او شتری است که آنان را براند، در حال برآوردن حاجت از قومی است و یا لشکر هدایتگر خواهد بود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شتری وارد خانه او می شود، اگر در آن خانه مریض باشد، از آن می ترسد و اگر در آن خانه مریضی نباشد، از آن می ترسد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که با شتر یا شتر نزاع می کند، پس با دشمنی که قوت دارد نزاع می کند.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گوشت شتر می خورد یا شیر شتر می خورد، مریض می شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر شتر سوار است، با زنی زیبا ازدواج می کند.

تعبیر خواب و دیدن شتر یا شتر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا