تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گاو نر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن گاو نر و گاومیش در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الثور] ابن سیرین در خواب:

گاو نر در خواب در اصل به دلیل شاخ هایش به کار، قدرت، قدرت، اقتدار، پول و سلاح دلالت می کند. اما اگر گاو نر بدون شاخ باشد، در خواب بیانگر مردی ضعیف و فقیر است که از فضل و توانایی محروم است، مانند یک کارگر منزوی یا یک رئیس فقیر. شاید یک گاو نر در خواب بیانگر این باشد که او صاحب یک پسر (فرزند پسر) خواهد شد. شاید گاو نر در خواب، به دلیل فراوانی گاوآهن هایش، برای مردان دلالت بر ازدواج و ازدواج دارد. شاید گاو نر در خواب به معنی گاوآهن و مزرعه (شخم زدن و زراعت) باشد. شاید گاو نر در خواب دلالت بر یاغی کند زیرا زمین را به هم می زند و بالای آن را زیر و رو می کند. شاید گاو نر در خواب دلالت بر یاری برادر و همدم برای کمک او در شخم زدن و خدمت به مردم صحرا باشد.

گفته شد: اگر زنی در خواب ببیند که گاو نر دارد، اگر ازدواج کرده باشد، خوابش نشانگر شوهر خوب است، و اگر بدون شوهر یا مجرد باشد، خوابش بیانگر ازدواج است و اگر او متاهل است و دو دختر دارد، خوابش نشان می دهد که با دو دخترش ازدواج می کند.

و اگر سلطانی در خواب ببیند که پادشاه گاو نر است، خواب بیانگر پیروزی و پیروزی است که به دست می آورد.

و اگر در خواب ببیند که گویا بر گاو نر سوار است، خواب از نظر تعبیر قویتر و نیز حاکی از خیر بود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاو نر را ذبح کرده است، خواب نیکو نیست، زیرا ممکن است دلالت بر ظلم به شخص، دزدی مال، تعدی به مرد یا خیانت به او داشته باشد. مگر اینکه قصد او در خواب ذبح گاو نر باشد تا گوشت آن را بخورد یا چربی آن را بگیرد یا پوستش را دباغی کند، برای تاجر دلالت بر سود و فروش و سودی دارد که اگر گاو چاق باشد در تجارت خواهد بود. و در صورت لاغر بودن گاو نر نشان دهنده ضرر است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که سوار بر گاو نر – یا محترم – است، خواب نشان می دهد که او را به سوی خیر می راند، تا آن که گاو سرخ رنگ نباشد.

و دیدن اینکه در خواب گاو نر به گرگ تبدیل شده است، بیانگر کارگری عادل است که ظلم می کند.

و یک گاو نر در خواب برای والی است و برای تاجر نشان دهنده تجارت یک ساله است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاوهای نر بسیار دارد، گروهی از مردم یا کارگران را نزد او می برند.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که سر گاو نر خورد، امامت و مال و سعادت پیدا می کند، اگر گاو نر سرخ نباشد.

اگر در خواب ببیند که گاو نر خریده است، خواب نیکو است و دلالت بر این دارد که با نیکوکاران و برادران نیکو گفتار دارد.

و هر کس در خواب گاو نر سفیدی ببیند، خواب نشان می دهد که خیر به دست می آورد.

اگر در خواب ببیند که گاو نر با شاخ او را گول زد، خواب خوب نیست. و غیر از این گفته شد: هر که در خواب ببیند که گاو نر او را گول زد، خداوند فرزندان صالح به او عطا می کند. همچنین گفته شد: هر کس در خواب ببیند که گاو نر او را بست و والی بود، خواب بیانگر این است که او را از کار برکنار می کنند و اگر غیر از این باشد کارگری را از جای خود بر می دارد.

گفته شد: گاو نر در خواب بر غیر عرب دلالت دارد. همچنین گفته شد: اگر در خواب بیش از چهارده گاو نر دیده شود که در شهر یا محله ای جمع شده اند، بیانگر پریشانی در آن شهر است و اگر تعداد آنها کمتر از چهار نر باشد، بیانگر نزاع است.

اگر در خواب ببیند که گاو نر بر او غرش می کند – یعنی بر او فریاد زد – خواب نشان می دهد که راه طولانی را طی می کند.

اگر در خواب ببیند که گاو با او صحبت کرده یا با گاو صحبت کرده است، خواب بیانگر نزاع او و مردی است. و غیر از این گفته شد: سخنان حیوانات در خواب دلالت بر خیر دارد و همچنین به قولی که با او گفت.

گفته شد: اگر کسی در خواب ببیند که گاو نر بر او افتاده، یا ببیند که گاو نر او را گاز گرفته، خواب خوب نیست.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر گاو سوار است، فوراً خیری به او می رسد از جایی که نمی داند، آنها را گرامی می دارد و آنها با دنیا به نزاع می پردازند و با دشمنان خود نزاع می کنند. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از گوشت خود خورد، با زن ثروتمندی ازدواج خواهد کرد.

چشم انداز

روايت شده است كه مردى نزد ابن سيرين آمد و گفت: ديدم كه گويى گاوى بزرگ از سوراخ كوچكى بيرون آمد، از آن شگفت زده شديم. فرمود: سخن بزرگی است که از دهان مردی بیرون می آید که می خواهد آن را رد کند ولی نمی تواند.

چشم انداز

در مورد پوست گاو نر، در خواب بیانگر نعمتی است که به کسی که گاو نر به او نسبت داده می شود، می رسد.

گاومیش در خواب تعبیرش مانند گاو نر است و دلالت بر مردی دارد که به خاطر شاخ قوت دارد. و گاومیش ماده نیز در تعبیر مقام گاو و همچنین شیر و گوشت و پوست و اندام آنها را دارد پس در تعبیر خواب در مقام شیر و گوشت گاو است. گاومیش در خواب نیز دلالت بر مرد شجاعی دارد که از هیچ کس نمی ترسد و بیش از توان خود از مردم آسیب می بیند و انسان مفیدی که مردم از او سود می برند.

و گفته شد: اگر زنی در خواب ببیند که شاخی مانند شاخ گاومیش دارد، خوابش بیانگر آن است که به عزت و جلال می رسد، یا اگر شایستگی آن را داشته باشد، با مردی صاحب اختیار ازدواج می کند، یا شاید تفسیر آن به ارزش های او بازگشته است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که بر گاومیش سوار است، به مرد بزرگی خدمت می کند و از او رزق و روزی بسیار نیکو و فراوان می گیرد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از گوشت گاومیش می خورد، پول سلطان را بخورد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شیر گاومیش می خورد، روزی حلال و مبارکی به او می دهند.

تعبیر خواب و دیدن گاومیش و گاو نر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا