تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شکست در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب شکست یا دیدن شکست در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الهزيمة] ابن سیرین در خواب:

و اما شکست در خواب، برای غیر مسلمان نیز بیانگر شکست است و برای مسلمان به معنای پیروزی است، خداوند متعال می فرماید: {و رعب در دلهایشان افکنده است}. و هر کس در خواب ببیند که سربازان عادل وارد شهری شده اند در حالی که شکست خورده اند، مردم آن شهر پیروز و پیروز می شوند و اگر سربازان ستمکار باشند، عذابی به آن شهر می رسد.

گفته شده است: دیدن فرار از دشمن در خواب، بیانگر امنیت و امان و رسیدن به مقصود است، زیرا خداوند متعال می فرماید: «فَأَنْ أَرْقَکُمْ بِهْتَکُمْ وَ رَبِّمَ حَکَامًا» همچنین گفته شد: هر که در خواب فرار از مرگ یا کشته شدن را ببیند، خواب نیکو نیست، خداوند متعال فرمود: {بگو فرار از مرگ یا قتل به شما سودی نمی بخشد} آیه. و هر که در خواب ببیند که مردی را صدا می زند در حالی که از او می گریزد، خواب دلالت بر این دارد که آن شخص سخن او را نمی پذیرد و از او اطاعت نمی کند، به خاطر فرموده خداوند متعال: {دعای من جز بر فرار می افزاید. } همچنین گفته شده است: دیدن فرار در خواب، بیانگر سلامتی بیننده خواب است، زیرا خداوند متعال می فرماید: «پس به سوی خدا بگریزید که من از سوی او هشداری آشکار برای شما هستم». هر کس در خواب ببیند که از دشمن خود پنهان شده یا پنهان شده است، بیانگر آن است که بر او پیروز شده است.

گفته اند: ترس در خواب به امنیت و امان تعبیر می شود. اگر انسان خود را در خواب ببیند که گویی می ترسد، خوابش بیانگر این است که امنیت به دست می آورد.

و گفته شد: خانواده ها در خواب دلالت بر دغدغه های خود دارند. (اگر شخصی خود را در خواب ببیند که گویی به اسارت درآمده است، ممکن است خواب او بیانگر ناراحتی باشد که به او مبتلا شده است)

تعبیر خواب و رؤیت شکست و مانند آن.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا