تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خون در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خون در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن خون در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الدم] ابن سیرین در خواب:

و خون در خواب به مالی تعبیر می شود که حلال و گناه نیست و اگر انسان در خواب ببیند که در حال خیس شدن از خون است خواب او نشان دهنده مال غیر حلال یا گناه کبیره ای است که مرتکب شده است.

اگر در خواب ببیند که بر پیراهنش از جایی که نمی داند خون است، خوابش نشان می دهد که از جایی که احساس نمی کند به او دروغ می گوید، به روایت یوسف علیه السلام.

اگر شخصی در خواب ببیند که پیراهنش به خون گربه آغشته شده است، خوابش نشان می دهد که حاکمی ستمگر به او دروغ می گوید. اگر در خواب ببیند که به خون قوچ آغشته شده است، خوابش نشان می دهد که مردی شرافتمند، متمول و تسخیر ناپذیر به او دروغ می گوید. همینطور خون همه حیوانات که در خواب به آن آغشته شده است، بیانگر دروغ کسانی است که آن حیوان به آنها منسوب است.

گفته شد: اگر انسان در خواب خود را ببیند که گویی خون شخصی نوشیده است، خوابش بیانگر آن است که مالی یا منفعتی به دست می آورد یا از آزمایش و بلا یا گرفتاری نجات می یابد.

[1]از گناهان دور شوید: یعنی از آنها بپرهیزید و از آنها بپرهیزید.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که خون مردم را نوشیده است، از گناه دوری کرده است.[1]، یا به رؤیاهای او اشاره کنید که از گناه فرار می کند.

هر کس در خواب ببیند که در چاهی از خون افتاده است، خوابش نشان می دهد که به مال حرام مبتلا می شود.

گفته شد: دیدن خون از بدن در خواب، بیانگر سلامتی بدن و ایمن شدن از شر است.

دیدن خونی که در خواب به سوی غایبان جاری می شود، بیانگر این است که او برمی گردد و به سلامت از سفر به نزد خانواده باز می گردد.

چشم انداز

مردی از عضد ذکر کرد، گفت: مردی از بزرگان ما با ما نماز عصر را سالم و روشن خواند و نابینا شد، به او نزدیک شدیم و به او گفتیم: این چیست که تو را به زمین زد؟ گفت: مرا در خواب آوردند و مرا بردند و نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله بردند و اگر نشسته بود و در مقابل او طشتی پر از خون بود. گفتم بله، پس این دو انگشت یعنی انگشت سبابه و وسط را گرفت و در خون فرو برد، سپس گفت: با این دو انگشت در چشمانم، و با دو انگشتش سر تکان داد، گفت: پس در صبح چیزی نمی دیدم

چشم انداز

[1]پسر از اولادش مبرا شد: یعنی او را رها کرد و او را برائت کرد.

مردی نزد ابن مسیب آمد و گفت: دیدم قطره ای خون در دستم است و هر چه بیشتر آنها را می شستم روشن می شوند. گفت: تو مردی منکر هستی[1] از پسرت، در پسرت از خدا بترس.

چشم انداز

سفيان گفت: ديدم كه بر لباسم خون است و چون صبح به مسجد بيرون رفتم و بر در آن گذرگاهي بود، ديدم را براي او نقل كردم، گفت: به او دروغ مي گويند. به، پس همانطور که او گفت بود.

تعبیر خواب و دیدن خون و مانند آن.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا