تعبیر خواب ابن سیرین – خواب تیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب تیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب یا دیدن تیر، تیر و تیر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [السهم] ابن سیرین در خواب:

کمان صلیبی: هر تیر یا تیری و جمع آن کمان پولادی است.

کمان در خواب، رسول تعبیر می کند، پس هر کس در خواب ببیند که تیر می زد و به مقصود نرسید، رسولی را در حاجت می فرستد و آن را برای او برآورده نمی کند. . اگر ببیند که تیر به هدف اصابت کرد، خوابش نشان می دهد که رسولی در حاجت می فرستد و برایش برآورده می کند.

و اما کمان پولادی در خواب، اگر راست باشد، بیانگر صداقت است.

و اما کمان پولادی در خواب، اگر از نی ساخته شده باشد، بیانگر گفتار نادرست است.

اگر در خواب ببیند که تیر کمان تمام شده و به علامت خورده است، خوابش نشان می دهد که دستورش اجرا شده و به هدفش می رسد.

[1]تن: فصیح، یا فصیح.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که تیری می زند، خوابش نشان می دهد که سن و سالی دارد.[1]. اگر ببیند تیر خورد، خوابش نشان می دهد که آنچه می گوید اجرا می شود (صحیح و تصدیق).

اگر در خواب ببیند که زنی تیری به سوی او می زند و به قلبش می زند، خواب بیانگر این است که زنی با او شوخی می کند و دلش به او چسبیده است.

و اما کمان پولادی که از طلا ساخته شده است، دیدن آن در خواب به معنای پیام دادن به زن یا به خاطر زن است.

[1]معارد: مفرد معارید، تیری که پر ندارد پهن می شود و به عرض چوب می خورد نه لبه آن.

در مورد تیرها، مخالفان[1]در خواب فرستادگانی هستند که در کلامشان مهربانی و نرمی است و گفته شد: تیری که پر ندارد در خواب رسولی تعبیر می کند که او را حاجت می فرستد و برایش برآورده می کند.

اگر در خواب ببیند که تیرها را وارونه پرتاب می کند به طوری که تیغه های آنها در کنار ریسمان قرار می گیرد، خواب نشان می دهد که رسولی را می فرستد تا آن را برآورده کند، اما آن نیاز یا پیام چنین است. وارونه یا خیری در آن نیست که به آن امید می رود.

[2]بالای فلش: موقعیت رشته در فلش، یعنی نوک فلش در رشته.

[3]تلاطم پیکان: ارتعاش و بی نظمی پیکان در حالی که در جهت هدف است.

تیغه در کمان پولادی در خواب نشان دهنده پیام قدرت و قدرت است. و دیدن تیغ ​​تیری که گویی سربی است پیامی در ضعف یا ضعف است. و تیغه صفر (یعنی مس) در خواب است نشانگر لذت دنیاست. و تیغه طلا در خواب بیانگر پیام نفرت است. و اگر در خواب ببیند که خارش بی تیغ است، خواب نشان می دهد که می خواهد به زنی پیغام دهد، ولی به رسولی نمی رسد. اگر ببیند که تیرش (یعنی تیرش) بدون سر است[2]خواب نشان می دهد که رسولی که او را برای تسکین خود می فرستد، محکم نیست. در مورد دیدن تیر به گونه ای که گویی آشفته است،[3]خواب بیانگر آن است که رسولی او را برای تسکین خود می فرستد.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که تیری می زند و به هدف می زند، خواب بیانگر آن است که صاحب فرزند ذکور می شود، و این در صورتی است که ازدواج کرده و همسرش باردار باشد در حالی که او منتظر آمدن یک کودک است.

گفته شد: تیرانداز در خواب به راست گفتن تعبیر می شود، اگر دید تیر به هدف خورد، قبل از گفتن آن، و اگر دید تیر از هدف افتاد، سخن او را نپذیرفت. و گفته شد: اگر زن شوهرداری را در خواب ببیند که تیری در آستین دارد، ولی آن تیر برعکس باشد (یعنی برعکس شده باشد تا تیغ آن طرف باشد)، خواب دلالت بر شوهرش دارد. علیه او تبدیل شد

گفته شد: دیدن تیر در خواب در اصل بیانگر کلمات در پیام است.

و گفته شد: چه بسا تیر در خواب مردی باشد که او را غیر از پدرش تربیت کرده است. همچنین گفته شده است: تیر در خواب، بیانگر وصول به امری است که شایسته آن است. و مردى را ديد كه گويى با كمان شليك مى كند، رؤيت خود را به معبرى نقل كرد و گفت: اين نشان مى دهد كه تو غيبت مى كنى يا چشمك مى زنى.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که تیری در دست دارد، مقام و عزت و مال پیدا می کند.

می گفتند هر که تیری در دستش ببیند خوابش نشان می دهد که مژده خواهد گرفت.

گفته شد: تیر در خواب برای زن است که شوهرش تعبیر کند.

و گفته شد: پرتاب تیر در خواب، اگر دیده شود که تیر خورده و در راه خدا بوده، خواب دلالت بر اجابت دعای او دارد و اگر برای دنیا باشد. ، او از قدرت آن ضربه خواهد زد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که با تیر و کمان در حال شکار است، از ناحق سخن می گوید. گفته شد: تمام تیراندازی در خواب به قدر جراحت، رقیب است.

[1]جنگنده: هر مسابقه در پرتاب دارت.

در مورد جنگنده[1] اگر در خواب ببینید که او در راه خدا بود و او هدف و تیر خورده بود، خواب بیانگر آن است که در امری که به آن نزدیک می شود حاجت خود را به دست می آورد. خداوند متعال در امور دنیوی.

اشراف: سازنده یا فروشنده تیر یا تیر.

و آن بزرگوار در خواب مردی عابد زاهد را تعبیر می کند. (اگر انسان در خواب ببیند که بزرگوار است، خواب بیانگر زهد و عبادت است).

چشم انداز

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دو ردیف از مردم را دیدم که هر یک ردیف دیگر را پرتاب کردند.

تعبیر خواب و دیدن تیر و تیر و مانند آن.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا