تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شمشیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب شمشیر یا دیدن شمشیر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [السيف] ابن سیرین در خواب:

دیدن شمشیر در خواب بیانگر فرزند پسر و اقتدار است.

[1]کلاه شمشیر: نقره یا آهن در دسته آن (در ابتدای دسته).

و دیدن کلاه شمشیر[1] در خواب به کودک اشاره می کند.

[2]کف شمشیر: آهن در پایین غلاف شمشیر.

همینطور دیدن کف شمشیر[2] در خواب به کودک اشاره می کند.

[3]شمشیرها: جمع شمشیر: آویز شمشیر، آنچه شمشیر به آن وصل است.

هر کس در خواب ببیند شمشیر بر سر دارد، خوابش نشان می دهد که مقامی بزرگ به دست خواهد آورد، زیرا گردن محل امانت است و آهن بسیار نیرومند است. اگر در خواب ببیند که شمشیر به دست گرفته است، اما شمشیر را سنگین کرده و بر زمین می کشند، خواب بیانگر این است که او مأموریت می گیرد، ولی از فرمانش ضعیف شده است. اگر بیند که بارهای شمشیر است[3] قطع شد، زیرا خواب نشان می دهد که او از فرمان خود منزوی شده است، و بینش شمشیرزنان قوی نشان دهنده قدرت و زیبایی فرمان او است.

[4]تیغ: آهن تیر و نیزه مگر دسته باشد اگر دسته داشته باشد شمشیر است.

اگر در خواب مرد متاهلی ببیند، مثل این است که تیغی به همسرش می دهد[4]یا در خواب می بیند که همسرش تیغه ای به او می دهد، زیرا خواب نشان می دهد که همسرش پسری به دنیا خواهد آورد. اگر در خواب ببیند که شمشیری در غلاف به همسرش می دهد، خواب نشان می دهد که دختری به او می رسد. ولى اگر در خواب ببیند که زنش شمشیرى در غلاف به او داد، خواب دلالت دارد که از او پسرى به دنیا مى‏آورد، و گفته شد: دخترى – دخترى – به دنیا آورد. – از او.

اگر در خواب ببیند که چهار شمشیر، یک شمشیر آهنین، یک شمشیر سربی، یک شمشیر صفر – یعنی مس – و یک شمشیر چوبی بر سر دارد، خوابش نشان می دهد که چهار پسر برای او به دنیا می آیند. زیرا شمشیر ساخته شده از آهن نشان دهنده پسر شجاع است و شمشیر ساخته شده از صفر – شمشیر مسی – نشان دهنده پسری ثروتمند، شمشیر ساخته شده از سرب نشان دهنده پسری غیر شجاع و شمشیر ساخته شده از چوب نشان دهنده یک فرد ریاکار است. پسر.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که شمشیری زیبا می کشد نه زنگ زده، خواب نشان می دهد که پسری زیبا برای او به دنیا می آید و اگر شمشیر زشت و زنگ زده باشد پسر نازیبا است. .

و اگر بیند مردی متاهل و زنش حامله است، اگر در خواب ببیند که شمشیر از غلاف بیرون کشیده و غلاف و شمشیر سالم است، خوابش نشان می دهد که برای او پسری به دنیا می آید و نشان دهنده امنیت زن و جنین است. اما اگر ببیند که شمشیر در غلاف شکسته است، یا ببیند که غلاف شکسته و شمشیر کشیده شده، یا ببیند که غلاف و شمشیر همه شکسته است، خواب نیکو نیست. .

[5]تورفتگی یک چیز: لبه آن شکسته است، مانند: شیار شمشیر، ظرف یا کارد.

همچنین گفته شده است: اگر در خواب دید که شمشیر را از غلاف بیرون آورده و زنش حامله نیست، دلالت بر سخنی دارد که می گوید. اگر بیند که شمشیر تیز و درخشان بود، سخنش راست و شیرین است. و اگر دید که شمشیر سنگین است، این نشان دهنده سخنان غیر قابل تحملی است که او گفته است. اگر ببیند که شمشیر بریدگی دارد،[5]این نشان دهنده ناتوانی زبان او در صحبت کردن است.

اگر در خواب ببیند که شمشیری در دست دارد و در حال بیداری با دیگری اختلاف دارد، خواب نشان می دهد که حق از آن اوست.

و اگر در خواب ببیند که شمشیری پیدا کرده و خورده است، خواب نشان می دهد که او صاحب حق است و حق خود را می گیرد.

اگر در خواب ببیند که شمشیری به او داده اند (یعنی شمشیری به او داده اند) شمشیر در اینجا نشانگر زن است، زیرا لقمان درباره شمشیر می گوید: آیا نمی بینی چقدر زیبا و چه زشت است. اثر آن است؟

اگر کسی در خواب ببیند که دو یا سه شمشیر بر سر دارد و شمشیر را بریده اند، خواب نشان می دهد که همسرش را سه طلاق می دهد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شمشیر می کشد، از مردم شهادت می خواهد و برای او انجام نمی دهند، زیرا خداوند متعال می فرماید: {تو را با زبان های آهنگری می افکنند} یعنی شمشیرها. .

اگر در خواب ببیند که در کشور مسلمانان با شمشیر به راست و چپ می زند، خواب بیانگر این است که زبانش را در گفتار باز می کند یا چیزی را که برایش حلال نیست می گوید.

و اگر شمشیر در خواب دیده شود که به پهلو گذاشته شده است، نشانگر مردی با قدرت، کمک و کمک است.

هر کس در خواب ببیند که کمربند بدون شمشیر بسته است، خواب دلالت بر حمل امانت دارد.

[6]پایه شمشیر: یعنی دسته شمشیر.

و شمشیر ایستاده است[6] در خواب پدر یا عمو تعبیر می کند و گفته می شود: مادر یا عمه تعبیر می کند و آنچه در خواب است در اینها است.

گفته شد کف شمشیر در خواب را بنده تعبیر می کند، پس آنچه می بیند که در خواب برای او واقع شد در بنده اوست.

و اما رویت بازی با شمشیر در خواب، اگر منسوب به ولایت باشد، دیدن شمشیر بازی او در خواب، بیانگر مهارت او در ولایت است. و اگر منسوب به گفتار باشد، دیدن شمشیر بازی او در خواب، نشانه فصاحت اوست. اگر منسوب به پسر باشد، دیدن شمشیر بازی او نشان از پسری ماهر و ماهر دارد.

همچنین گفته شد: شمشیر در خواب ممکن است نشان دهنده خشم زیاد بیننده خواب در بیداری و شدت امر او باشد.

دیدن شمشیر با سلاح های دیگر در خواب بیانگر اقتدار و قدرت است.

دیدن جنگ با شمشیر در خواب به نزاع یا نزاع با قوم تعبیر می شود.

دیدن شمشیر زدن در خواب بیانگر گشاد شدن دست ها و دراز شدن زبان در گفتار است. چنانکه زبان اگر تیز باشد (که در آن قدرت باشد) شبیه شمشیر است و نیز دستها.

دیدن شمشیر به تنهایی، بدون دیدن چیزی از سلاح با آن، در خواب نشانگر پسر جوانی (یعنی فرزند ذکور) است.

اگر در خواب ببیند که شمشیری در دست دارد و آن را بالای سر بلند کرده و قصد ضربه زدن به آن را نداشته است، خوابش نشان می دهد که به مقامی معروف دست می یابد که در آن شهرت پیدا می کند.

و اما ضربه زدن به شمشیر در خواب تعبیر به شرافت برای رضای خدا می شود. و دیدن معروف بودن شمشیر در دست مرد در خواب، بیانگر آن است که او به کار نیکی که انجام می دهد مشهور است.

ابن سیرین گفت: نزدیکترین به شمشیر اگر سلطان باشد سلطان و الا دلالت بر فرزند ذکور دارد. (یعنی شمشیر به کسانی که صلاحیت آن را دارند، اختیار می‌دهد، وگرنه نشانگر فرزند ذکور است).

و گفته شد: هر كه در خواب شمشير كشيده ببيند به نيكوكاري معروف است و دشمنان خود را مغلوب مي كند و اگر به آن ضربه بزنند تسبيح و كرامت مي شود.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شمشیری با پوشش آن به او داده شد، زنش پسر صالحی بر دوش دارد، و اگر ببیند که شمشیر شکسته و پوشش آن باقی است، زن زنده است و پسر. نمی کند و گفته شد: دیدن شمشیر در خواب به حق بیننده تسبیح است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که از ماشین جنگی چیزی به او عطا کردند، بر دشمنان خود نیرو و سعادت و پیروز شود.

چشم انداز

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: مردی را دیدم که در وسط این مسجد، یعنی مسجد بصره، برهنه شده و شمشیری در دست داشت، ایستاده بود، به صخره ای زد و آن را شکافت. ابن سیرین گفت: این مرد باید حسن بصری باشد. مرد گفت: او هست و به خدا سوگند هست. ابن سیرین گفت: گمان کردم که او بود که دین خود را تا محل مسجد برهنه کرد و شمشیری که با آن می زد زبانش بود که با سخنانش حقیقت دین را شکافت.

چشم انداز

هشام به ابن سیرین گفت: در حالی که راه می رفتم دیدم شمشیری در دست دارم و نوک آن را در زمین گذاشتم همانطور که مرد چوب می گذارد. ابن سیرین گفت: آیا زن طناب دارد؟ او گفت بله. گفت: انشاءالله پسری به دنیا می آورد.

سیگیل یا لعاب: از صیقل دادن درست می شود.

و صیقل دهنده در خواب را وزیر بزرگواری تعبیر می کند که اوامر و نواهی از زیان آور و منفعت دارد یا صیقل دهنده را سلطان تعبیر می کند و شمشیرهای او را لشکریان تعبیر می کنند. ثقل در خواب نیز بر فقیه یا حاکم دلالت دارد و شمشیرهای او نشانگر فتوای و احکام اوست. صیقل دهنده در خواب ممکن است به واعظ اشاره کند و شمشیرهای او دلهای مردمی را که با او هستند نشان می دهد و آنها را پاک می کند و پژواک آنها را از بین می برد. صیقل دهنده در خواب ممکن است نشانگر پزشک باشد و شمشیرهایش نشان دهنده درمان بیماری های او باشد. هر کس در خواب ببیند که در خواب با ریگ برگشته است، تعبیر خواب به حرفه یا حالتی است که در بیداری دارد. و هر کس در خواب ببیند که گویی بین او و ثقیل معامله نامعلومی صورت گرفته است، خواب بیانگر معامله ای است بین او و مردی که در آن خواب ثقل به او منسوب است.

چشم انداز

و مرد دلیر هندی را دید که گویا شمشیر را فرو برده است و دید خود را به گذرگاهی نقل کرد و گفت: پول دشمنت را می خوری و اگر دیدی که شمشیر تو را فرو برده است. مار نیش زده بود

تعبیر خواب و دیدن شمشیر و مانند آن

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا