تعبیر خواب ابن سیرین – خواب علم در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب و دیدن پرچم یا پرچم در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [العَلم أو الراية] ابن سیرین در خواب:

و اما علم در خواب را عالم زاهد تعبیر می کند یا ثروتمند سخاوتمند (یعنی ثروتمند و سخاوتمند) که مورد تقلید مردم قرار می گیرد. زیرا خداوند متعال می فرماید: (و نشانه های ستارگان هدایت یافتگانند).

پرچمهای سرخ در خواب نشان دهنده غلات است و گفته شد: همانا پرچم سرخ در خواب دلالت بر شادی و لذت دارد و نیز گفته شده: پرچم سرخ در خواب نشانگر جنگ است. و پرچم های زرد در خواب نشان دهنده وقوع یک بیماری همه گیر در ارتش است. پرچم های سبز در خواب نشان دهنده یک سفر خوب است. و پرچم‌های سفید در خواب بر باران دلالت می‌کند و نیز گفته شده است: پرچم سفید نشان‌دهنده بارش کم باران است و پرچم سیاه نشان‌دهنده بارندگی زیاد در سال است. و بر عکس گفته شد: پرچم های سیاه در خواب، بیانگر خشکسالی است، و نیز گفته شد: بلکه پرچم سیاه در خواب، نشان دهنده سلطان است، یا ممکن است نشان دهنده بارندگی زیاد در سال باشد.

و گفته شد: هر که در خواب پرچمی ببیند، در میان مردم شهرکی ذکر شده است.

و اگر سرگشته در خواب علم ببیند، خوابش نشان می دهد که به واسطه فرموده خداوند متعال به راه راست هدایت شده است:

و دیدن علم در خواب، بیانگر زن مجرد به شوهر است. (اگر زن مجردی در خواب خود علم ببیند، خوابش نشان می دهد که ازدواج خواهد کرد).

و گفته شد: در پرچم – یا پرچم – هر که در خواب ببیند که پرچمی به او دادند و با آن راه رفت، خواب نشان می دهد که اگر شایسته آن باشد به سلطانی می رسد و او هنوز در قوم سلطان در رتبه خوبی است.

اگر سلطانی در خواب ببیند که پرچمش را از او گرفته اند، خواب نشان می دهد که اختیار از او سلب می شود.

القیروانی گفت: تیپ ها و بیرق ها به پادشاهان، شاهزادگان، قضات و علما اشاره دارد.

و هر کس در خواب ببیند که در دستش بنر یا بیرقی است، اگر شایستگی آن را داشته باشد، دلالت بر مالکیت و اختیار دارد، یا حاکی از جلال و امنیت از ترس، یا حمل پرچم در خواب، حکایت از حامله بودن دارد. زن یا مرد متاهل و زن او حامله پسر – فرزند ذکور – یا پرچم در خواب به مرد مجرد اشاره می کند که ازدواج می کند و به زن مجرد که ازدواج می کند.

و چتر در خواب به تیپ نیز تعبیر می شود.

چشم انداز

و زنی را در خواب دید که گویا سه تیپ دفن کرده است، پس مادرش نزد ابن سیرین آمد و خواب خود را برای او نقل کرد.

تعبیر خواب و دیدن پرچم و بنر و بنر و مانند آن

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا