تعبیر خواب ابن سیرین – خواب پیراهن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب پیراهن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب پیراهن یا رؤیت پوشیدن پیراهن در خواب یا خواب.

تفسیر یک چشم انداز [القميص] ابن سیرین در خواب:

ديدن پيراهن در خواب، بيانگر آن است كه مرد در كسب و معيشت و دين او كارى دارد، و هر چه در پيراهن در خواب ديده، خواه كم و زياد شده باشد، در آن است.

و گفته شد: دیدن پیراهن در خواب، بیانگر مژده به قول خداوند متعال است:

{با این پیراهن من برو}

و نیز گفته شده است: پیراهن در خواب برای مرد است، به زن، و برای زن، دلالت بر شوهر دارد، به خاطر فرموده خداوند متعال:

{آنها برای شما لباس هستند و شما برای آنها لباس هستید}

و گفته شد: اگر شخصی را در خواب ببیند که پیراهنش را پاره کرده اند، شاید خوابش بیانگر جدایی او و همسرش باشد.

اگر کسی در خواب ببیند که پیراهن بدون کمین (یعنی پیراهن بدون آستین) به تن دارد، نشان دهنده حسن جایگاه او در دینش است، اما نشان دهنده این است که او پول ندارد یا به دلیل ناتوانی در کار است. از نبود ویولن

اگر شخصی در خواب ببیند که جیب پیراهنش پاره یا فرسوده شده است، بیانگر فقر است.

اگر کسی در خواب ببیند که پیراهن های زیادی دارد، خوابش بیانگر آن است که کارهای خیر زیادی خواهد داشت و در آخرت ثواب زیادی خواهد داشت.

پیراهن سفید در خواب بیانگر حسن نیت و نیکی است.

همچنین گفته شد: رویت پوشیدن پیراهن در خواب نیز حاکی از نیکی یا فساد پیراهن است، بسته به حال پیراهنی که در خواب دید که آن را پوشیده، نو باشد یا پوشیده، پهن. یا باریک، بلند یا کوتاه، با اضافه یا کاهش.

اگر زنی را در خواب ببیند که گویی پیراهنی نو و برازنده و گشاد به تن کرده است، خوابش بیانگر حال خوب او در امور دینی و دنیوی و همچنین حسن حال شوهرش است.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که بر او مسلط است، چنان که پیراهن او را از او می گیرند تا اینکه او را برهنه می کنند، خواب نشان دهنده انزوای او از ولایت اوست. عثمان بن عفان رضی الله عنه گفت: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به من امانت داد که خدای سبحان تو را پیراهنی بپوشد و اگر خواستند آن را از تنت درآور. آن را در نیاورید

گفته شد: اگر در خواب ببیند پیراهنی بر تن دارد که ویولن ندارد، بیانگر حال خوب با پول کم است، زیرا پول دست دارد و او همان دست که ویولن است ندارد.

پوشیدن پیراهن در خواب نیز همین گونه است، اگر پیراهن با دکمه هایش سالم و نو باشد، خواب بیانگر ملاقات صاحبش و حال خوب اوست.

چشم انداز

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: دیدم مردمی بر من عرضه می‌شوند و پیراهن‌هایی به تن می‌کنند که برخی از آن به سینه می‌رسد و برخی پایین‌تر از آن، و پیراهنی به عمر می‌آورند که آن را می‌کشد. گفتند: ای رسول خدا چه منظوری داشتی؟ فرمود: دین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا