تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گیاهی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب گیاه یا دیدن گیاهان و گیاهان سبز و ترش و تلخ و شیرین و سمی و یا گیاهان معالجه و غیره در خواب و یا در خواب. .

تفسیر یک چشم انداز [النباتات] ابن سیرین در خواب:

همه گیاهان سبز در اسلام به جز گندم، جو، لوبیا، یاس و کنجد تعبیر شده است. (اگر در خواب گياهان سبز يا گياهان سبز ببيند خوابش بيانگر اسلام و دين نيكو است).

به همین ترتیب، تعبیر دیدن گیاه در خواب به نوع گیاه، محل گیاه آن و سرنخ های موجود در خواب بستگی دارد.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: هر گیاهی در بیداری طعم شیرینی دارد – یا گیاهی که ترش و غیر تلخ و غیر سمی و زرد رنگ نباشد – دیدن آن در خواب، بیانگر پول است و آن پول حلال است. (اگر گیاه شیرینی ببیند خوابش بیانگر آن است که پول حلال به او می رسد).

ابن سیرین رحمه الله

و اما دیدن گیاهان زهرآلود در خواب – دیدن گیاهانی که در بیداری زهر شمرده می شوند – دیدن آنها در خواب، بیانگر آن است که دنیا را با قرض گرفتن یا معامله با ربا، و ممکن است دلالت بر بدعت ها و امیال داشته باشد، و ممکن است دلالت بر مال داشته باشد. جایز نیست و شاید نشان دهنده بیماری باشد.

ابن سیرین رحمه الله

پاک: پاک از همه چیز.

و هر چیزی از گیاه دارویی که در بیداری به کار می رود، تعبیر آن در خواب خارج از مال و معیشت است، بلکه دلالت بر علم و حکمت و نصیحت دارد و ممکن است بر پول حلال محض دلالت کند. (اگر در خواب علفی یا گیاهی ببیند که در بیداری برای معالجه استفاده می شود، خواب، بیانگر علم و حکمت و اندرز و پول حلال خالص است).

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: هر گیاه ترش دیدن آن در خواب، بیانگر مالی است که جایز نیست، یا ممکن است دلالت بر هر چیزی باشد که پس از نگرانی و خستگی و تلخی به دست می آید. (اگر گیاه ترشى ببیند خوابش بیانگر آن است که مالى به دست مى آورد که حلال نیست، یا شاید خوابش نشان مى دهد که چیزى به دست مى آورد، ولى بعد از نگرانی یا بعد از خستگى و تلخى).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: اگر در خواب گیاه تلخی ببیند، خواب بیانگر غم یا مالی است که حلال نیست. و غیر از این گفته شد: دیدن گیاه تلخ در خواب ممکن است دلالت بر اضطراب داشته باشد، بلکه نشان دهنده این باشد که در دنیا برای آخرت کار می کند و برای بهشت ​​و ثواب دین را بر دنیا ترجیح می دهد. .

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: هر چه از گیاه دارویی برای معالجه در بیداری باشد، اگر چه ترش باشد، حکایت از علم و اندرز و حکمت و پول پاک و حلال دارد. (اگر در خواب علفی یا گیاهی را ببیند که در بیداری برای معالجه استفاده می‌کنند، اگر چه ترش باشد، خواب بیانگر حصول علم و حکمت و پند و مال پاک حلال است، مگر به دست آوردن آن علم و پول، یا به دست آوردن آن حکمت و اندرز، پس از خستگی و توهم است، به دلیل اسیدی یا طعم ترش گیاه که در بینایی دیده می شود).

ابن سیرین رحمه الله

، تعبیر دیدن گیاه سبز در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب گیاه شیرین، ترش، تلخ یا سمی، تعبیر خواب یا رویت گیاه، تعبیر خواب ابن سیرین. سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا