تعبیر خواب ابن سیرین – خواب میوه ها در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب میوه یا میوه یا دیدن میوه یا میوه در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الفوكه أو الثمار] ابن سیرین در خواب:

گفته شد: هر کس در خواب ببیند که به میوه ای برخورد کرده است – یعنی میوه ای دارد یا دارد – اگر آن میوه ای که در خواب دیده در وقتش باشد و پسندیده باشد. به عنوان منفعت و امثال آن، پس حاکی از خیری است که در رزق و دین و علم است برای آلوده کنندگان.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: روی هم رفته دیدن میوه سبز – نه خشک – در خواب در زمانی غیر از وقتش – و دیدن آن در وقت خود نیکو محسوب می شود و از میوه هایی بود که خورده می شود – در بیداری – یا از میوه های بی ضرر نشان می دهد که رزق برای صاحب آن یا خوردن آن است. اما اگر خواب ثابت بماند جز اینکه آن میوه هایی که بیننده در خواب دیده راهی به آنها ندارد یا از آنها منع شده است و در خواب ببیند که آنها را تملک کرده یا خورده است، خواب نشانگر پول است. اما پولی است که حلال نیست.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: هر ميوه شيرينى در خواب، مگر آنكه زرد رنگ، يا ترش، يا خارج از وقتش باشد، پس دلالت بر روزى و مال و خير دارد. مقدار نیکویی در آن بستگی به نوع و مقدار آن میوه در میان میوه ها و نیز به میزان فایده و طول عمر و سبکی رزق و طلوع آن دارد. جز برخی از انواع انگور و انجیر، مثلاً انگور سیاه، اگرچه میوه ای شیرین است، اما برخی از مفسران، دیدن انگور سیاه در خواب را نامطلوب می دانند.

ابن سیرین رحمه الله

و هیچ میوه ای نیست که یک وقت پیدا شود و در وقت دیگر از بین برود، پس در وقت خود – زمانش – نیکو باشد، مگر آن که نام منفور یا خبر زشت داشته باشد، و گاهی منفور باشد.

ابن سیرین رحمه الله

و اگر میوه ها زرد نبودند و در خواب دیدید در مواقع دیگر نگران کننده است.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب میوه‌های ترش را ببینید، آن‌ها را خورده تازیانه می‌زنند، زیرا درختانی که در زمستان ریشه میوه‌ها هستند، چوب خشکی هستند.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: چه میوه ها و میوه هایی در خواب زرد رنگ است، به طور کلی بیانگر بیماری در خواب است.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: آنچه در خواب میوه و میوه بود، ترش مزه است، پس عموماً دلالت بر نگرانی دارد.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: چه میوه ها و سبزی هایی در خواب سبز رنگ است، پس به طور کلی بیانگر خیر یا مالی است.

ابن سیرین رحمه الله

اگر انسان در خواب میوه هایی ببیند و وجدانش این باشد که آن میوه ها از میوه های بهشتی است، خواب او حکایت از علم و دین واقعی دارد که در آن شکی نیست.

ابن سیرین رحمه الله

گفته شد: دیدن میوه های تر در خواب، بیانگر رزقی است که ماندگار نیست، زیرا زود خراب می شوند. دیدن میوه های خشک در خواب بیانگر رزق و روزی زیاد است.

ابن سیرین رحمه الله

و اما دیدن دانه‌ها یا غلات – یا میوه‌ها – در خواب که برای دارو استفاده می‌شود – در بیداری – یا دارو است، دلالت بر علم و حکمت و نصیحت و کتاب‌های زهد و تقوا دارد.

ابن سیرین رحمه الله

و هر چه از ميوه‌ها آن باشد كه در همه حال شكسته نشود – و زمان و ماده‌اي كه آن را تباه كند ندارد، پس خوب است و ديدن آن در خواب مانند خرما و كشمش ستودني است.

ابن سیرین رحمه الله

و هر چه از ميوه ها غالباً شيرين باشد، پس در تفسير بر آن است تا بگويد طعم يا وجدان آن تلخ يا ترش است. و آنچه از میوه ها به اسیدیته معروف است بیشتر است، در تعبیر بر آن بوده است تا آن که به شیرینی توصیف شده است.

میوه ای: میوه فروش.

و میوه در خواب منسوب به میوه ای است که دید آن را می فروشد. (یعنی تعبیر دیدن انسان میوه دار بستگی به نوع میوه ای دارد که در خواب دیده شده است)

تعبیر دیدن میوه در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب میوه، تعبیر خواب یا دیدن میوه ها، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا