تعبیر خواب ابن سیرین – خواب انگور سفید در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب انگور سفید در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب انگور سفید یا دیدن انگور سفید در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [العنب الأبيض] ابن سیرین در خواب:

و انگور سفيد در خواب دلالت بر آب دنيا و نيكوي آن دارد اگر در وقت خود باشد و بيانگر مالى پيش از وقتى است كه اميد بود اگر در وقت خود نبود. (اگر در خواب انگور ببیند یا ببیند که انگور می خورد، خوابش نشان می دهد که اگر وقت خواب در وقت یا فصل انگور باشد، از خیر دنیا به دست می آورد. خواب نشان می دهد که اگر وقت رؤیت غیر از زمان یا زمان ظهور انگور باشد، قبل از زمانی که به آن امید داشت، پولی به دست می آورد.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: شاید دیدن انگور سفید در خواب در زمستان بیانگر باران باشد. اگر انسان در خواب انگور سفید ببیند و وقت خواب در فصل زمستان باشد یا زمانی که انگور در فصل نباشد، خواب بیانگر باران است.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: اگر چه دیدن انگور سفید در خواب در زمستان، دلالت بر باران داشته باشد، دیدن انگور سفید بر سقف – یا پشت بام – یا در بازار – در زمستان – پسندیده نیست، زیرا باران با نفع و خوبی آن است، مگر که ممکن است برای سازنده – که زیر هوا کار می کند – تعطیل باشد یا تعطیل شود، یا مسافر ممنوعیت سفر داشته باشد، یا چکه چکان، گل و لای یا تخریب وجود داشته باشد.

ابن سیرین رحمه الله

، تعبیر دیدن انگور سفید در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب انگور و میوه های سفید، تعبیر خواب یا رویت انگور سفید، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا