تعبیر خواب ابن سیرین – خواب باغ میوه در خواب (برای صنعتگر یا تاجر)

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب باغ میوه (برای تاجر، بازاری یا صاحب صنعتگر) یا رؤیا اگر دید تاجر، صنعتگر یا شخصی در بازار کار می کند. او در یک باغ بود، در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [البستان (لمن هو صاحب صنعة أو تجارة)] ابن سیرین در خواب:

ولى اگر کسى را ببیند که پیشه‌ور یا تاجر است یا در بازار کار مى‌کند، اگر در خواب ببیند که در باغى است، و در همان خواب ببیند که گروهى از آن‌ها با او هستند. که او را در بازار یا صنعت خود – در حال بیداری – درگیر کرد، پس باغ میوه اینجا بازار مردم است، و نشانگر بینش او نیز حاکی از نفاق کالا یا رکود آن، یا سود یا زیان تجارت یا کار است. بر حسب زمانی که در خواب دیده است، اگر در هنگام ریزش برگها باشد یا به هنگام ظهور میوه ها، طبق آنچه که در آن باغ با آنها دیده است، از آبیاری یا جمع آوری میوه ها. یا خوردن میوه ها و مانند آن. اگر خواب در موقعی مانند تابستان یا هنگام آمدن زمان و جاری شدن چماق ها و ظهور میوه ها بود، خوابش نشان می دهد که در کار یا تجارت خود سود می برد و کالای خود را خرج می کند. در زمانی است که برگ درختان می ریزد، خواب بیانگر زوال کالا و زیان در تجارت است، و تعبیر خواب نیز بر حسب وضعیت باغ و میوه های آن و بر حسب آنچه که می گوید. دید که در آن باغ ساخته شده است.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شده است: اگر در خواب ببیند که وارد باغی شده و در همان خواب ببیند که گواه است یا چشمش به هتل و حمام و کوره یا محل او بیفتد. تجارت یا کار – در حالی که بیدار است – پس دیدن باغ میوه در اینجا نشانگر یا مربوط است در آن مکان آن را دید. چه خوب و چه بد در باغ در خواب دیده شود، پس تعبیر آن مربوط به آن مکان است، مانند نانوایی و مغازه و هتل و مانند آن – و آن در بیداری است. اگر باغ را خوب ببیند، مثلاً نسبت به محل کارش خوب است، و اگر باغ در وضعیت بدی باشد، مثلاً از نظر محل کارش وضعیت بدی دارد. .

ابن سیرین رحمه الله

، تعبیر دیدن باغ میوه (برای صنعتگر یا تاجر) در خواب (در خواب از ابن سیرین)، تعبیر خواب باغ، تعبیر خواب یا رؤیت باغ، تعبیر خواب ابن سیرین. .

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا