تعبیر خواب ابن سیرین – خواب حضور در مهدکودک در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب حضور در مهدکودک در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن در مهدکودک و خوردن از آن یا جمع شدن از سبزه آن در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [التواجد في روضة والأكل منها أو الجمع من خضرتها] ابن سیرین در خواب:

[1]الروضه: زمینی با سرسبزی، یا زمینی در طبیعت با علف و آب و سرسبزی، یا مکانی در طبیعت – مثلاً در فلات یا دشت – آب به آن محل جمع می شود و گیاه و سبزه در آن فراوان است. .

و اما کسی که در خواب دید که در مهدکودک است،[1] و از سرسبزی آن می خورد یا آنچه را در آن است جمع می کند و آن در موسم حج بود که دیده اش حکایت از آن داشت که به حج خانه می پردازد.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در مرغزاری است که از سبزه آن می خورد یا آنچه را در آن است جمع می کند، دلالت بر زیارت قبر حضرت محمد صلی الله علیه و آله دارد.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در مرغزاری است و آنچه را در آن است جمع می‌کند یا از آن می‌خورد، خوابش بیانگر آن است که در روز خود عمل صالح یا کار نیک انجام می‌دهد. یا در فردای شب رؤیت و سبزه جمع کردن و خوردن آن در اینجا دلالت بر ثواب و ثواب دارد از آن کار نیک یا نیکی که انجام داد.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: اگر در خواب گنهکاری ببیند که گویا در چمنزاری است که از سبزه آن می خورد یا از سبزه آن جمع می کند، خوابش بیانگر توبه و حال خوبش است.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در باغی است که از آن می خورد یا از سبزه آن جمع می کند، خوابش نشان می دهد که از قرآن به همان اندازه که دید از سبزه جمع کرده یا خورد. در باغ در خواب

ابن سیرین رحمه الله

تعبیر دیدن مهدکودک یا زمین سرسبز در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب مهدکودک، تعبیر خواب یا رویت مهدکودک، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا