تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کدو حلوایی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب کدو یا دیدن کدو در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [القرع أو اليقطين] ابن سیرین در خواب:

و اما کدو که کدویی در خواب است، درخت آن را مردی دانا، یا طبیب نافعی که نزدیک مردم و متبرک است، استنباط می کند. گفته شد: او مرد فقیری است. (اگر كدو يا گياه يا درخت كدو ببيند خوابش بيانگر مردى دانا يا طبيب سعادتمندى است كه به مردم سود مى رساند يا شايد دلالت بر فقيرى دارد).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که به کدو – یا غوره – می زند، خواب نشان می دهد که نیکی می کند یا بر کسی که با او اختلاف دارد (در حکمی به نفع او یا به صلاح او) پیروز می شود. پسندیدن).

و هر کس در خواب ببیند که با درخت کدو یا برگهای آن بر درختش می روید سایه می خواهد، خواب دلالت بر آن دارد که از تنهایی خود آسوده است و فرمان او را به نیکی به او می پذیرد و میان او همدردی می کند. کسانی که با او دعوا می کنند

اگر در خواب ببیند که در حال خوردن کدو حلوایی پخته است و چیزی با آن مخلوط نشود که آن را از ذات و مزه ادویه تغییر دهد، اگر در خواب ببیند که از کدوی پخته می خورد – و تغییر نکرد. از مزه اش – پس خواب نشان می دهد که چیزی که از دست داده به او باز می گردد، پس ممکن است این چیزی باشد که پول او باشد یا از دین او باشد یا از زندگی دنیوی او یا از قومش یا سلامتی بدنش یا خنکی چشم دلربایی که به او برمی گردد یا دیداری که از او جدا شد یا به خاطر سپردن دانشی که فراموش کرده بود چون عقلش رفته بود پس ذهنش به او باز می گردد و علمش را حفظ می کند. و وسعت آن بر حسب آن است که دیده است که کدو پخته را به نحوی که طعم خوش آن توصیف شده است خورد و هر چه مزه آن بهتر و لطیف تر باشد به آن نعمت ها بیشتر و بیشتر می شود.

اگر در خواب ببیند که کدو خام می خورد، بیانگر آن است که با شخصی با نزاع یا با سخنانی که بین آنها سروصدا است دعوا می کند، اما این تعبیر خام خوردن کدو از قول ابوبکر گرفته شده است. صدیق رضی الله عنه و سعید بن المسیب رضی الله عنه در تعبیر و با اسماء و معانی و تعابیر آن می گرفتند پس خوردن کدوی خام و نرم شد. در اسماء شبیه به له کردن است، چنانکه مردی با همنشین خود کشتی می گیرد و به نام له کردن او را می کوبند. خرس پخته که کدو حلوایی است.

سعید بن مسیب در تفسیر اسماء و معانی آنها را زیاد می برد.

، تعبیر دیدن کدو در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب کدو، تعبیر خواب یا رؤیت کدو، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا