تعبیر خواب ابن سیرین – خواب انجیر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب انجیر یا دیدن میوه انجیر یا میوه انجیر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [التين] ابن سیرین در خواب:

دیدن انجیر در خواب بیانگر مال زیاد و باروری برای مبتلایان است. (اگر انسان خواب ببیند انجیر دارد، خوابش بیانگر آن است که مال و خیر زیادی به دست می آورد).

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شده است: انجیر در خواب برای کسی که به آن مبتلا شده مالی است و تأثیر آن در او بسیار نمایان است. (اگر شخصی در خواب ببیند که انجیر دارد، خوابش بیانگر آن است که پولی به او می رسد که اثر آن در او نمایان می شود).

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: دیدن انجیر در خواب، بیانگر کیسه پول است. هر که در خواب انجیر دید، کیسه را آماده کند.

ابن سیرین رحمه الله

گفته شد: دیدن انجیر در خواب، بیانگر مال و رزق بسیار است یا فرزندان و افراد وابسته.

ابن سیرین رحمه الله

اکثر مفسران بر این باورند که دیدن انجیر در خواب در تعبیر ستودنی است، زیرا خداوند متعال آن را چنان که در قرآن به آن سوگند یاد کرده تجلیل کرده است. حق تعالی فرمود:

و انجیر و زیتون

{سوره تین، آیه: 1}.

ابن سیرین رحمه الله

گروهی از مفسران دیدن انجیر در خواب را مکروه دانستند و آن را دلالت بر نگرانی یا اندوه دانستند و در داستان حضرت آدم و حوا علیهم السلام به قول خداوند متعال استناد کردند:

و گفتیم ای آدم، تو و شوهرت در بهشت ​​ساکن شو و هر جا که بخواهی فراوان است و به آن نزدیک نشو.

(سوره بقره، آیه 35).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: آنچه منشأ دارد که دلالت بر امر ناخوشایندی دارد، پس در مضایقه و مضایقه اوست و در زمانهای دیگر مثل انجیر کتک می خورد یا بیمار می شد. زیرا حضرت آدم علیه السلام از شاخ و برگش کتک خورد و به درختش مؤاخذه شد و مضطرب و پشیمان بود، پس این امر در همه حال لازم بود و درخت و برگ او نیز لازم بود.

ابن سیرین رحمه الله

از ابن سیرین روایت شده که در حال بیداری به انجیر نگاه کرد و گفت: اگر در خواب بود.

گفته شد: شاید دیدن انجیر سبز در زمستان در خواب، بیانگر باران باشد. اگر در خواب انجیر سبز ببیند، آن هم در فصل زمستان یا در فصل نبودن انجیر، خواب، باران را می‌گوید.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: شاید دیدن انجیر سیاه در زمستان در خواب، دلالت بر سرما دارد. (اگر انسان انجیر سیاه ببیند و در زمستان باشد، خواب دلالت بر سرما – در روز – دارد).

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: اگر چه دیدن انجیر سبز در زمستان در خواب، دلالت بر باران داشته باشد، دیدن انجیر سبز بر پشت بام ها – یا پشت بام ها – یا در بازار – در زمستان – پسندیده نیست، زیرا باران با فایده و خوبی آن است. که ممکن است برای سازنده یا کارگری که زیر هوا کار می کند توقف کار داشته باشد یا مسافر ممنوع الخروج شود یا گل و لای یا تخریب همراه داشته باشد.

ابن سیرین رحمه الله

، تعبیر دیدن انجیر در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب انجیر، تعبیر خواب یا رویت میوه ها، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا