تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خوردن خرما در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب خرما یا دیدن خرما خوردن در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [أكل التمر] در خواب ابن سیرین: %

و اما خوردن خرما در خواب، خرما برای کسی که در خواب می خورد منفعت است یا رزق و روزی خالص است که نصیب او می شود. (اگر شخصی در خواب ببیند که خرما می خورد، خوابش بیانگر آن است که سود یا رزقی – معادل رزق یک سال – به دست می آورد).

ابن سیرین رحمه الله

همچنین گفته شد: خوردن خرما در خواب بیانگر شیرینی ایمان است.

ابن سیرین رحمه الله

خرما انواع زیادی دارد، چنانکه گفته اند: هر که در خواب ببیند خرمای نیکو می خورد، خوابش دلالت بر شنیدن سخنان نیکو و نافع – منفعت از آن دارد.

ابن سیرین رحمه الله

چشم انداز

روايت شده است كه عمر ديد خرما خورده بود، آن را نزد رسول خدا صلى الله عليه و آله ذكر كرد و گفت: اين شيرينى ايمان است.

چشم انداز

[1]البصر: خرما را قبل از مرطوب شدن خرما می کنند. خرما قبل از خیس شدن، یکی با سوره، جمع: با صرا و راز. گرده، سپس خرما، سپس گلابی، سپس مرطوب، سپس خرما.

و انس بن مالک در خواب دید که ابن عمر مخفیانه غذا می خورد[1]پس به او نوشت: دیدم که در نهان غذا می خوری و این شیرینی ایمان است.

چشم انداز

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: دیدم مردی نزد من آمد و لقمه خرما به من داد. سپس کیمنی برای قله دوم.اگر هسته ولفیذتا. سپس قله سوم کیمنی .اگر هسته ولفضا . ابوبکر گفت: یا رسول الله از آن عبور کنم. گفت: از طریق آن. گفت: گروهی می فرستید و غنایم به دست می آورند و تسلیم می شوند و مردی را مجروح می کنند و او به دنبال تکلیف شما در برابر آنها می رود و او را به حال خود رها می کنند. سپس گروهی مبعوث می شود و سه مرتبه گفت و درود خدا بر او فرمود: پادشاه چنین گفت.

چشم انداز

از ابن سیرین درباره زنی پرسیدند که دید خرما را می مکد و به همسایه ای که آن را می مکد می دهد، گفت: این زن در لطفی ساده با او شریک می شود و سپس لباس او را می شویند.

چشم انداز

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم پوست آب و خرما در آن است و سر و صورتم را در آن فرو کردم و از آن خوردم و گفتم: چقدر ترش است. ابن سیرین گفت: تو مردی هستی که راست و چپ در کسب درآمد غوطه ور شده ای و به امنیت حرام اهمیت نمی دهی، از حلال در امان بود، ولی من می دانم که حرام است. و همینطور هم شد.

تعبیر دیدن خرما خوردن در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب خرما خوردن، تعبیر خواب یا رؤیای خرما خوردن، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا