تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شکر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب شکر یا دیدن شکر در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [السكر] ابن سیرین در خواب:

شکر در خواب اگر به مقدار معقول بود به معنای شادی و نشاط است و هر غذای سفید در خواب دلالت بر شادی و لذت یا رزق و آرامش دارد، مگر دوغ که چربی آن از بین رفته است. (اگر در خواب خود را مست ببیند و به مقدار متعارف باشد، خوابش بیانگر آن است که آسودگی و رزق یا شادی و سرور خواهد یافت).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: شکر در خواب، دلالت بر سخنان شیرین و نیکو است که عاشق و پسر یا زن می پذیرد و گفته می شود: شکر در خواب، بر دینار و درهم است.

[1]گره عسل یا مانند آن: بجوشانید تا غلیظ شود، عسل یا ملاس یا مانند آن درست کنید: بپزید تا غلیظ و غلیظ شود.

رب: آنچه از آب بعضی از میوه ها مانند خرما پخته می شود تا غلیظ و گره دار شود.

و اما آنچه از عسل و شیرین برگزار می شود[1] در خواب اگر گرفتار آن او بود، خواب نشان می دهد که از این کار پول جمع می کند و تلاشش خیر است. اگر ببیند که از آن منتفع شد و ندانست که آن را به عهده گرفته است، خواب نشان می دهد که کل پولی که به دست می آورد از کار دیگری است، مانند ارث، غنیمت یا حاصل.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که شکر می خورد، شادی و شادی و روزی حلال و پر برکت به دست می آورد و همه شیرینی ها در خواب همه برای بیننده خوب است.

[1]سوکری: شکر فروش.

و دیابت[1] در خواب مردی نیکو تعبیر می کند و اگر در خواب ببیند که شکر می فروشد و قیمت آن را به درهم می گیرد، خوابش نشان می دهد که به مردم سخنان نیکو می گوید و با مهربانی جواب او را می دهند. .

تعبیر دیدن شکر در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب شکر، تعبیر خواب یا خواب شکر، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا