تعبیر خواب ابن سیرین – خواب نمک در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب نمک یا دیدن نمک در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الملح] ابن سیرین در خواب:

[1]شور شده: نمکی که ساخته می شود.

امّا نمک در خواب تعبیر آن فرق کرد، بعضی گفتند نمک سفید در خواب نشانگر زهد در دنیاست و برای بیننده خیر و برکت است و بعضی از آن کراهت داشتند. (اگر انسان در خواب ببیند که نمک سفید دیده است، خوابش نشانگر زهد او در دنیاست و خیر و فضل نصیبش می شود و یا دیدن نمک بیانگر غیر آن است).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: هر كه خود را در خواب ببیند كه گویا نمك یافته است، خوابش دلالت بر مضطر و مرض دارد.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: هر که شور دید[1] در خواب، خوابش نشان می داد که دختری دارد.

ابن سیرین رحمه الله

قیروانی می‌گوید: نمک در خواب، بیانگر مالی است که خاک آن از پول است، زیرا از زمین است، مخصوصاً که رزق و روزی روح را دارد.

و گفته شد: نمک سفید در خواب، تخم درهم، نمک سیاه در خواب، درهم سیاه، و نمک خوشبو در خواب، طلا و پول حلال است.

و گفته شد: چه بسا نمک در خواب بر دباغ کننده در بیداری نیز دلالت کند و چه بسا نمک در خواب نیز بر غنیمت دلالت کند.

و گفته شد: چه بسا نمک در خواب بر فقه و سنت و مذاهب دلالت کند، زیرا به وسیله آن غذا را درست می کند و آنچه را که می ترسد تغییر کند، حفظ می کند، چنان که برخی از حکما در مورد مفاسد علما می گویند: (نمک، آنچه را که بیمیده است برطرف می کند. عوض شدن). و گفته شد: چه بسا نمک در خواب دلالت بر شفای امراض دارد، چنانکه در برخی از آثار باستانی آمده است: «در آن شفای هفتاد و دو بیماری است».

گفته شد: نمک در خواب، درهم است و گفته شد: جراحت نمک در خواب، بیانگر جراحت مالی در خستگی است.

[1]سبخا: زمین شور.

شاید سبخا اشاره کرد[1] در خواب، خانه علم، دایره ذکر، دکان طبیب، یا فلز نقره و سبخا در خواب، ممکن است نشانگر زن عقیم با پول و محصول باشد.

هر کس در خواب ببیند که از نمک بهره مند شده یا به ارث رسیده است یا به او داده شده یا از آسمان بر او نازل شده یا مانند آن، اگر در حال بیداری بیمار و مریض بوده است، خواب بشارت است. برای او و اگر طالب علم باشد، خواب با کسب فقه و علم مژده است، اما مال به دست می آورد و امرار معاش می کند و کسب یا آن منفعت و معاش از کار ناشی می شود. به نمک یا شوری، مانند دباغی، سفر در دریا، ماهیگیری یا فروش غذاهای شور مانند زیتون و مانند آن.

و اگر در خواب ببیند که در خواب از مردابی گذشت و نمک آن را در ظرف خود برداشت و به خانه برد، نمک در اینجا یا به دارویی که از طبیب می گیرد تعبیر می کنند یا تعبیر می کنند. با جوابی که از فقیه می گیرد یا به پولی که از پیرزن عقیم می گیرد تفسیر می کند یا به املاحی که از فروشنده می خرد یا به چیزی از الملوحیات به دست آمده یا آورده تفسیر می کند.

دریانورد: فروشنده نمک.

و فروشنده نمک (یا دریانورد) در خواب مردی که دارای پول و درهم است تعبیر می کند.

، تعبیر دیدن نمک یا نمک در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب نمک، تعبیر خواب یا رؤیت نمک، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا