تعبیر خواب ابن سیرین – خواب نوشیدن شیر در خواب (شتر)

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و رؤیت نوشیدن شیر (شیر شتر) در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [حليب اللقحة أو الناقة] ابن سیرین در خواب:

گرده: شتر شیردوش یا شتر ماده با شیر.

غریزه: یعنی هدایت، اسلام یا راه راست یا صحیح. فطره شده است: بر هدایت و اسلام است یا بر راه راست یا راست.

شیر گرده افشان (یعنی شیر گرده افشانی) در خواب به غریزه دین نیز تعبیر می شود. هر کس در خواب ببیند که از او نوشیده یا یک مکیدن یا دو یا سه تا ببیند، زیرا بینش او نشانگر صبحانه و نیکی است.

ابن سیرین رحمه الله

چشم انداز

عدی بن عطاء زنی بارور را دید که از کنار او می گذرد در حالی که او بر در خانه اش بود، شیر او را به او عرضه کرد، اما قبول نکرد. سپس دوباره به او پیشنهاد شد، اما او قبول نکرد. سپس یک بار دیگر آن را به او عرضه کرد و او پذیرفت. ابن سیرین گفت: رشوه ای است که نپذیرفت، سپس پذیرفت و گرفت.

چشم انداز

آسا: چه لیوان بزرگی.

وَأَتَى اِبْنُ سيرِين رَجُل فَقَالَ: رَأَيْتُ عسًّا مِنْ لَبَن (أي مِنْ حَلِيبِ) جِيءَ بِهِ حَتَّى وضع، ثُمَّ جِيءَ بِعسّ آخر فَوضع فِيهِ، فَوَسِعَهُ، فَجعلت أَنَا وَأَصْحَابي نَأْكل مِنْ رَغْوَتِهِ، ثُمَّ تَحَوَّلَ رَأْسُ جَمَلٍ، فَجعلنا نأكْله بِالْعَسَلِ. فرمود: امّا شیر (یعنی شیر) غریزه است، و اما آن که در آن ریخته، کفایت می کند.

کف به صورت خشکی می‌رود و آنچه به مردم سود می‌رساند در زمین می‌ماند و خداوند نیز خدا را می‌زند.

(سوره رعد، آیه 17).

در مورد شتر مرد عرب است و جز سر او چیزی نیست و سرهای اعراب امیر مؤمنان هستند و شما گم می شوید و خواهید بود. و آن در زمان عمر بن عبدالعزیز رضی الله عنه بود.

ابن سیرین رحمه الله

تعبیر خواب نوشیدن شیر شتر (شتر ماده) یا شیر شتر در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب نوشیدن شیر شتر، تعبیر خواب یا رویت شیر ​​یا خواب شیر، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا