تعبیر خواب ابن سیرین – خواب ناخن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن ناخن در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الأظافر] ابن سیرین در خواب:

و ناخن قدرت مرد در این دنیاست. پس آنچه در خواب بر ناخن ها می دود به صورت سالی که پیروانش را برآورده می کند یا مقایسه او با آنچه بر توانایی مرد می گذرد –

همچنین گفته شد: دیدن ناخن ها به اندازه (در حالت طبیعی بدون کم و زیاد شدن) در خواب، دلیل بر درستی دین و دنیا است. اگر شخصی در خواب ببیند که ناخن هایش به اندازه طبیعی است، خوابش نشان دهنده سلامتی اوست.

ابن سیرین رحمه الله

گفته شد: ناخن ها در خواب تعبیر به توانایی انسان در زندگی دنیوی است. هر کس در خواب ببیند که ناخن هایش دراز است، اگر بیننده سرباز باشد، خواب نشان می دهد که سلاح خود را برای امری که به او عرضه می شود به دست می گیرد، و اگر صاحب خواب، صنعتگری باشد مانند. نجار یا آهنگر خواب بیانگر آن است که علم او در صنعتش فراوان و قوی است و اگر صاحب بینش صاحب کالا و محصول باشد دید که سود و منفعت آن زیاد است. و همه اینها مادامی که از حد نگذرد و اگر از حد خارج شود، خواب دلالت بر این دارد که در درخواست امری غلو می کند و سودی برای او ندارد.

و گفته شد: در خواب ناخن كوتاه كردن، هر كه در خواب ببیند كه ناخن خود را می كشد، اگر بیننده بدهی یا زكات داشته باشد یا ودیعه داشته باشد یا در بیداری نذری داشته باشد، خواب نشان می دهد. آنچه را که مدیون و دارد بپردازد و بجا آورد و انفاق کند و اگر بیننده سرباز باشد خواب بیانگر آن است که اسلحه او را از او می گیرند و اگر هیچ کدام از آن ها نباشد خواب نشان می دهد که او مشتاق به دست آوردن آن است و در گرفتن و دادن آن عجله می کند، یا در پسرانش اگر مؤدب باشد – معلم – زیرا همه آن ناخن های اوست و ناخن کوتاه کردن از فطره و سنت است.

و اما کسی که در خواب ببیند که ناخن هایش به چنگال یا پنجه برگشته یا دست و پاهایش به طعمه حیوانی رفته است، خواب نشان می دهد که بر مخالفان پیروز شده است یا اینکه. بر حریف خود برتری دارد و او را مطیع می کند، یا می تواند آنچه را که می خواهد انجام دهد، جز این که در سنت هیچ خیری در او وجود ندارد – اما ممکن است نشان دهنده کاری باشد که او انجام می دهد که از سنت نیست. مخصوصاً اگر آن حیوان بد خوار باشد.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که ناخن هایش دراز است، در بدنش نیرو و سلامت می یابد و کوتاهی ناخن در خواب بیننده تسبیح نمی کند.

تعبیر دیدن ناخن در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب میخ، تعبیر خواب یا رویت ناخن، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا