تعبیر خواب ابن سیرین – خواب گرسنگی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن گرسنگی (معده خالی از غذا) در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الجوع] ابن سیرین در خواب:

وَ إِنْ رَأَى الشَّخْصُ فِي مَنَامِهِ وَكَأَنَّهُ جَائِعٌ (أَوْ أَصَابَهُ الْجُوعُ)، فَإِنَّ ذَلِكَ يَدُلُّ عَلَى أَنَّهُ إِنْسَانٌ حَرِيصٌ، أَوْ قَدْ يَدُلُّ عَلَى أَنَّهُ يُصِيبُ (يَحْصُلُ عَلَى مَالٍ) بِقَدْرِ مَا بَلَغَ الْجُوعُ مِنْهُ (كُلَّمَا كَانَ الْجُوعُ أَكْبَر فِي الْمَنَامِ، كَانَ الْمَالُ الَّذِي يَحْصُلُ او در بیداری خود بزرگتر است.

ابن سیرین رحمه الله

گرسنگی در تعبیر بهتر از سیری است.

و گفته شد: اگر در خواب خود را ببيند كه گرسنه است، خواب بيانگر اشتياق اوست، يا شايد خواب گرسنگي بيانگر آن باشد كه به اندازه گرسنگي و قوت او به مال مبتلا شده است.

گفته شد: سیری در خواب بیانگر کسالت است.

و گفته شد: و اما گرسنگی در خواب است که حاکی از اتلاف مال است یا دلالت بر اشتیاق مستمری دارد و امّا سیری در خواب، بیانگر وصول مستمری یا استرداد پول است. برخی گفتند: گرسنگی بهتر از سیری در تعبیر است و آبیاری بهتر از تشنگی در تفسیر.

و گفته شد: هر که خود را در خواب ببیند که گرسنه است، نیکی کند و مراقب باشد.

و هر کس در خواب ببیند که شخص دیگری او را به ناهار دعوت کرده است، خوابش بیانگر سفری است نه چندان دور، به سبب فرموده خداوند متعال: «ما از این سفر خود مصیبتی دیدیم». و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در میان روز دیگری او را به غذا دعوت کرد، خواب دلالت بر این دارد که از خستگی در حال استراحت است.

و هر که در خواب ببیند که غذا خورد و هضم کرد، خواب دلالت بر آن دارد که در پیشه خود مشتاق است.

تعبیر دیدن گرسنگی در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب گرسنگی، تعبیر خواب یا رؤیت گرسنگی، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا