تعبیر خواب ابن سیرین – خواب قیمه در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن قیمه یا خواب خوردن قیمه در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [السَّمن] ابن سیرین در خواب:

قیمه: کره ای است که آن را بجوشانند تا چرب یا کوتاه شود. قیمه فقط چربی یا روغن و مقداری پروتئین است.

در مورد کره، آن چیزی است که از شیر با هم زدن شدید استخراج می شود. و یک تکه از آن: کره. (کره: چربی – روغن – و پروتئین).

قیمه نیز مانند کره است، چنانکه در خواب با جمع آوری پول تعبیر می شود، با این تفاوت که قیمه در تعبیر خواب بهتر از کره است – در خواب – زیرا آتش به قیمه رسید و آتش در خواب تعبیر می شود. به اختیار، پس تعبیر خواب با پول و قدرت است. (اگر در خواب قیمه ببیند یا قیسی می خورد، خوابش نشان می دهد که گرفتار می شود یا مال به دست می آورد و نیرو می گیرد).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: قیمه در خواب برای متدینین نشانگر علم و فقاهت و قرآن و برای اهل دنیا بر پول و بازده و منفعت و منفعت است. برای بیماران نشانه شفا، سلامتی، دوا و تندرستی و برای دلواپسان نشانه رهایی از نگرانی است. و گفته شد: قیچی در خواب برای کسی که آن را می خورد، نشان دهنده باروری و کامیابی است، یا اگر مریض باشد، به خاطر فایده و شفا و استحصال و بقای آن، بیانگر سلامتی است.

قیمه گوسفندی در خواب، بیانگر مال و باروری است که آن را به دست می آورد و مال و مال حاصلخیز به نسبت قیسی که آتش خورد، سختی یا خستگی خواهد بود.

و گفته شد: چاق گوسفند در خواب، بیانگر مال بسیار است برای صاحب آن.

و چاق در خواب بهتر و بهتر از قیمه است.

بلدرچین: سازنده یا فروشنده قیمه.

و گفته شد: بلدرچین در خواب مردی متمول و ثروتمند تعبیر می کند و پیروان او در سایه او زندگی می کنند. (اگر در خواب ببیند چاق است یا قیسی درست کند و بفروشد، خوابش نشان می دهد که ثروتمند می شود و مردم از آن بهره می برند).

، تعبیر دیدن قیمه در خواب (ابن سیرین در خواب)، تعبیر خواب قیمه شهرداری، تعبیر خواب یا رؤیت خوردن قیمه، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا