تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شیر دادن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شیر دادن در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن شیر دادن در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الرضاعة] ابن سیرین در خواب:

زنی که شیر می خورد: از سینه ها شیر می مکید.

شیر در اینجا به معنای شیر است.

بعضی از آنان گفتند: هر که در خواب ببیند که زنی را شیر داده خوابش بیانگر آن است که مال و منفعت به دست می آورد.

همچنین گفته شد: اگر زنی در خواب ببیند که در بیداری شیر ندارد، پسر یا مرد یا زن معروفی را شیر می‌دهد، این خواب برای همه آنها خوب نیست (شیرده و شیرده). زن شیرده). در حالی که اگر ناشناخته بودند، خواب دلالت بر ناراحتی مختصری برای مادر شیرده دارد، زیرا شیرده ناشناخته است، یا ناراحتی مختصری برای کودک شیرده اگر صاحب خواب باشد، در حالی که شیرده – یا زن شیرده. – ناشناخته است

همچنین گفته شد: اگر انسان خود را شیر دهد، ممکن است نشانه خیانت باشد. اگر شخصی در خواب ببیند که از سینه خود شیر می دهد (یا می مکد)، ممکن است خواب او بیانگر خیانت (ازدواج یا چیزی دیگر) باشد.

از استاد ابوسعد رضی الله عنه نیز آمده است: شیر در سینه زن و مرد در خواب به پول تعبیر می شود. (اگر انسان در خواب ببیند که در سینه شیر است – چه زن باشد چه مرد – خوابش نشان می دهد که پول می گیرد).

وَقيلَ كذلك: إِنْ رَأَى الرَّجُلُ فِي مَنَامِهِ وَكَأَنَّهُ يرتضع مِنْ ثَدْيِ امْرَأَةٍ، فَإِنَّ ذَلِكَ قَدْ يَدُلُّ عَلَى أَنَّهُ سَوْفَ يَمْرَضُ، إِلَّا أَنْ تَكُونَ امْرَأَتُهُ حُبْلَى، فَإِنَّ رُؤْيَاهُ تَدُلُّ حِينئِذٍ عَلَى أَنَّهَا تَلِدُ لَهُ ابْنًا.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: شیر دادن در خواب یا مکیدن شیر از سینه در خواب، اگر زنی در خواب ببیند که به انسان شیر می دهد، ممکن است دلالت بر بسته بودن برخی از امور او باشد. زیرا هنگامی که زن شیرده به فرزند خود شیر می دهد، سینه او در دهان کودک است و او نمی تواند برخیزد. اما اگر زن حامله ای چنین خوابی ببیند – که از شیر مادر تغذیه می کند – این خواب نشان دهنده امنیت بارداری او است.

هر کس در خواب ببیند که در سینه اش شیر است، خواب بیانگر افزایش زندگی دنیوی اوست.

و گفته شد: و هر که در خواب ببیند که زنش شیر دارد و حامله نیست یا در بیداری صاحب فرزندی می شود، خواب دلالت بر عدم زایمان دارد.

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم یکی از سینه هایم را می مکم، گفت: چه کار می کنی؟ گفت: من در دکان با اربابم خواهم بود، گفت: با پول صاحبت از خدا بترس.

تعبیر دیدن شیر دادن در خواب (ابن سیرین در خواب)، تعبیر خواب شیر دادن، تعبیر خواب یا خواب شیر دادن (مکیدن شیر یا شیر شیرده)، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا