تعبیر خواب ابن سیرین – خواب بینی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن بینی در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الأنف] ابن سیرین در خواب:

در مورد بینی گفته می شود: برای مردان زیبایی است و می گویند: مهربانی مرد است. گفته می شود: که بینی در خواب تعبیر شود، فرزند است، و نیز گویند که تعبیر او این است که در صورت و خیر و آنچه گفته می شود. (فَمَا يَجْرِي عَلَى الْأَنْفِ فِي الْمَنَامِ يُمْكِنُ مُقَارَنَتَهُ أَوْ تَأْوِيلهِ بِشَكْل عَامٍّ بِجَمَالِ الرَّجُلِ، أَوْ يُمْكِنُ مُقَارَنَتَهُ بِمَا يَجْرِي لِقرَابَةِ الرَّجُلِ، أَوْ يُمْكِنُ مُقَارَنَتَهُ بِمَا يَجْرِي لِلْوَلَدِ أَوْ يُمْكِنُ تَأْوِيلَهُ بِمَا يَجْرِي لِلْجَاهِ وَالْحَسَبِ، أَوْ يُمْكِنُ تَأْوِيلهُ بِمَا يَجْرِي للأبوان -وَذَلِكَ فِي الْيَقَظَةِ-، این با توجه به وضعیت بینی در بینایی است.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: و اما در خواب، اگر در خواب ببیند که بینی او به حشره یا عیب مبتلا شده است، ممکن است دلالت بر عزل صاحب آن از مقامش داشته باشد، یا ممکن است بیانگر ذلت باشد. یا این که دلالت بر از دست دادن چیزی باشد که آن را زیبا می کرد و به آن می بالید، زیرا تکبر بر آن افزوده می شود، گفته می شود: به بینی خود مغرور می شود، و می گویند: در ذلت با وجود بینی.

و چه بسا بینی در خواب دلالت بر پدر کند و بینی در خواب دلالت بر پسر کند، زیرا با مخاط از مردم امتداد می یابد و مانند نطفه است و در ضرب المثل مشابهت دارد. آنچه در خواب می بیند که برای بینی اتفاق می افتد، نشان دهنده یکی از این موارد است.

[1]خرگوش: نوک بینی.

خرگوش در خواب ممکن است توسط صاحبش، همسرش یا پسرش تعبیر شود، بنابراین آنچه در خواب برای او اتفاق افتاده یکی از این موارد است.

تعبیر دیدن بینی در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب بینی، تعبیر خواب یا رؤیت بینی، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا