تعبیر خواب ابن سیرین – خواب جدا کردن سر از بدن و حمل آن در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و رؤیت جدا کردن سر از بدن و حمل آن از آن مکان در خواب (برای صاحب منصب یا برای کسی که رئیس گروهی است). ، یا اینکه مدیر است – در محل کار یا مانند آن -).

تفسیر یک چشم انداز [من رأى وكأن رأسه بان عنه وحمله] ابن سیرین در خواب:

وَإِنْ رَأَى الشَّخْصُ (وكان ذو رياسة) فِي مَنَامِهِ وَكَأَنَّ رَأْسَهُ قَدْ بَانَ عَنْهُ وَحَملهِ مِنْ ذَلِكَ الْمَوْضِعِ -الموضع الذي بان فيه رأسه عنه-، فَإِنَّهُ تَذْهَبُ رِيَاسَتُهُ (يخسر إِدَارَتَهُ لِلْعَمَلِ مَثَلًا إن كان مديراً أو ذو منصب أَوْ نَحْوِهِ).

و اما ضربه زدن به گردن در خواب – یا جدا كردن سر از بدن با زدن در خواب – این رؤیت برای مریض حاكی از بهبودی و برای مضطر یا مضطر بیانگر رهایی از نگرانی و ناراحتی است و زیرا بدهکار نشان دهنده ادای قرض و برای زن حامله نشان دهنده نجات او با خیر است و سلامت او و سلامت جنینش و برای مرد صالح بیانگر حال خوب او نزد خدا و درستی دین اوست. برای هراسان دلالت بر امنیت و رهایی از بلاها و غمها و برای زندانی بیانگر رهایی او و برای مسافر بیانگر بازگشت سالم و برای صاحبان اختلاف دلالت بر صلح و سوره است. کسی که هنوز حج را به جا نیاورده است) به زیارت خانه اشاره می کند – ان شاء الله -.

ابن سیرین رحمه الله

تعبیر رؤیت جداکردن سر از بدن و حمل آن در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب سر، تعبیر خواب یا رؤیت سر، تعبیر خواب ابن سیرین

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا