تعبیر خواب باران بر لباس

تعبیر خواب باران بر لباس

تعبیر رؤیا بر حسب وقایع رؤیت و حال بیننده فرق می کند و رؤیت ممکن است تعبیری داشته باشد و چون خود گفتاری است معنی نداشته باشد و از آنها می ترسد و این این است که لباسش پر از باران باشد بدون ضرر.

اما اگر از باران صدمه دیده و آسیب دیده باشد، ممکن است نشان دهد که اتفاق بدی برایش افتاده است، و کسی که ببیند لباسش کثیف است و باران فقط روی قسمت کوچکی از آن می بارد، ممکن است نشان دهد. اگر باران به تمام لباس های کثیفش برخورد کند، بعضی از ترس هایش برطرف می شود، اما از آنها باقی می ماند، این ممکن است حاکی از مژده های خوب و زیبا باشد. از جمله رزق و روزی و زوال غم و اندوه.

و اما کسى که در حالى که زیر باران بود خود را در راه دید، سپس باران به لباسش خورد، این نشان مى دهد که آنچه بیننده مى خواهد محقق مى شود و کارش در زندگى او آسان مى شود و برکت مى یابد. همین طور اگر بیننده زیر باران در راه مجرد بود، شاید این نشان دهنده آغاز زندگی زناشویی است که در آن برکت و عفت است.

تعبیر خواب به حالت باران و بینا

هر که خود را زیر باران آرام ببیند زندگیش آرام و خوش است و اگر باران شدید به لباسش بخورد و از آن فرار کند از اهل گناه است و باید مستقیم توبه کند و اگر از اهل تجارت باشد. ، ممکن است دلالت بر سود زیادی داشته باشد که طاقت آن را نداشته باشد، همچنان که نشان دهنده عدم پرداخت زکات باشد، این پول و سود است.

اگر لباس او خیس باران بود و رعد و برق می آمد، ممکن است نشان دهنده اهمیت عجله در توبه باشد، و همچنین اگر باران شامل آتش، طوفان، تگرگ یا رعد و برق شدید بود و به لباس برخورد کرد، نشان دهنده مشکلاتی است که در آن وجود دارد. زندگی[١] و اگر در حال شادی باران به لباس او بیفتد، نشان دهنده امتحانی است که بر او وارد می شود یا خیر بسیار بزرگی که با خستگی همراه است، و ممکن است حکایت از فرزندان و فراوانی روزی و موفقیت در کار باشد.

رویا صاحب خود را ترغیب می کند که متعهد به طلب آمرزش برای گفتار او باشد – حضرت عالی:: (پس گفتم از پروردگارت آمرزش بخواه که او آمرزنده بود * آسمان را بر تو بسیار می فرستاد * و به شما مال و فرزندان می دهد و برایتان باغها و نهرها قرار می دهد.)،[٢] و اما تعبیر باران بر لباس برای زن باردار، ممکن است بیانگر این باشد که همه ترس های او برطرف شده و از بین می رود و ممکن است به سلامت زایمان کند و جنینی سالم به دنیا بیاورد – انشاالله -.

نماد باران به طور کلی در مقاله

اصل در باران این است که خیر و رزق از جانب خداوند – تعالی – است و ممکن است معانی غیر از آن داشته باشد و محمد قطب در این باره مطلبی را ذکر کرده و گفته است که اگر بشود دلالت بر خیر و رحمت و رزق دارد. ضرری نداشته باشد و در صورت ایجاد ضرر ممکن است بیانگر وجود خطر برای جان انسان باشد و به طور کلی باران نشان دهنده تحقق وعده ای باشد که به بیننده داده شده است.[٣]

بازبینی کننده

  1. ↑ شهاب گذرا (2000)، قواعد تعبیر خواب (ویرایش 1)، ص 222-223. عمل کنید
  2. ↑ سوره نوح، آیه 10-12
  3. ↑ محمد قطب (۱۳۶۳)، راهنمای اغتشاش در تعبیر خواب، ص ۱۹۲. اقتباس.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا